سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

نایلون کاور کفش

    نظر

ساده ترین و کاربردی ترین روش ایزوله سازی کفش برای جلوگیری از انتقال ویروس، باکتری، میکروب و سایر آلودگیها، استفاده از نایلون می باشد. کاور کفش های نایلونی، در اتاق های عمل، آزمایشگاهها، مراکز درمانی، برخی شرکتها و ... مورد استفاده مداوم قرار می گرفت؛

اما ظهور ویروس کوئید 19 و ضرورت جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس به وسیله کفش، استفاده از کاورهای کفش را در اکثر اماکن عمومی اجتناب ناپذیر نمود. بخصوص زمانی که این مکان عمومی، مهدکودک، مطب، بیمارستان، درمانگاه، کلینیک، آزمایشگاه و مواردی از این قبیل باشد، لزوم بکارگیری کاور کفش بسیار بیشتر احساس می شود.

 

نایلون کاور کفش

نایلون کاور کفش در مدلها و طرحهای مختلف به بازار عرضه شده است. برخی از آنها به صورت دستی قابل استفاده هستند و برخی ویژه انواع دستگاههای کاورکفش و متناسب با کارکرد آنها، تولید شده اند.

کاور کفش های سنتی، نایلون های کش دار هستند. این نایلونها به صورت دستی از مخزن کاور کفش برداشته شده و به دور کفش کشیده می شوند. کش این نوع کاور، به دور مچ پا افتاده و باعث نگهداری کاور به روی کفش می شود.

استفاده از این نوع کاور کفش، اگرچه بسیار ساده و کم هزینه است، اما معایبی نیز دارد:

نخست اینکه برای کاور نمودن کفش، باید یک پا را در هوا نگه داشت و در حالتی نامتعادل تلاش نمود تا کاور را به دور کفش کشید. بدیهی است این موضوع برای بانوان به ویژه آنهایی که کفش پاشنه بلند دارند و همچنین کودکان بسیار سخت و آزاردهنده است. ضمن اینکه در این شرایط، احتمال تماس دست با کف کفش و آلوده شدن آن نیز وجود دارد.

موضوع دوم، کیفیت نایلونهای یکبار مصرف است. این نایلونها معمولاً جنس نازکی دارند و برای استفاده کوتاه مدت قابل استفاده هستند. در اثر تردد زیاد پاره شده و یا روی کفش می چرخند. بنابراین برای افرادی که در طولانی مدت میخواهند از این کاور کفش استفاده نمایند، گزینه مناسبی نیست.

نایلون دستگاه کاور کفش مکانیکی

نایلونهای تکامل یافته تر نسبت به مدل قبلی، نایلونهای دستگاه کاور کفش مکانیکی یا T است. این نایلونها دارای گیره هایی هستند که جهت نصب روی دستگاه کاور کفش مکانیکی، طراحی شده اند.

چهار گیره تعبیه شده روی کاور کفش، داخل زبانه های چهارگوشه دستگاه قرار می گیرند. این باعث می شود تا کاور کامل کشیده و باز شده و فضایی جهت قرار دادن کفش در داخل آن، ایجاد شود. وقتی پا داخل این محفظه قرار می گیرد، کاور از گیره ها جدا شده و کفش رو می پوشاند.

ویژگی متمایز کننده نایلون دستگاه کاور کفش مکانیکی این است که مشکلات بر هم خوردن تعادل و تماس دست با کفش را که در نایلونهای یکبارمصرف اتفاق می افتد، از بین می برد. اما همچنان مشکل پاره شدن کفش هنگام تردد و چرخیدن آن به روی کفش به قوت خود باقی است.

نایلون دستگاه کاور کفش چسبی

مدل دیگری از کاورهای کفش، برای دستگاه کاور کفش چسبی طراحی شده است. این کاور، به صورت رولی بوده و خاصیت چسبندگی زیادی دارد. رولها داخل دستگاه قرار گرفته و به روی تشکی که جهت قراردادن پا تعبیه شده است، کشیده می شود.

هنگامی که کفش روی تشک قرار می گیرد، کاور دستگاه به کف کفش می چسبد و با بلند کردن پا، رول نیز با کفش به خارج دستگاه کشیده می شود. تیغه ای که در قسمت جلوی دستگاه تعبیه شده، کمک می کند تا بتوانید رول را برش داده و کفش را از دستگاه جدا سازید. اکنون کاور دستگاه، به کف کفش چسبیده و مانع تماس سطوح با کفش می شود.

نایلون کاور کفش دستگاه های حرارتی

اما باکیفیت ترین و مطمئن ترین کاور جهت ایزوله سازی کفش ها، کاور دستگاههای حرارتی است. مکانیزم عملکرد دستگاههای کاور کفش حرارتی، استفاده از حرارت جهت وکیوم سازی کفش ها می باشد. بدین خاطر، کاورهایی که برای این نوع دستگاهها طراحی شده اند از موادی ساخته شده که با حرارت بسرعت تغییر شکل داده و به شکل کفش در می آیند.

فقط کافی است پای خود را در مکانی که جهت قرار دادن کفش روی دستگاه کاور کفش حرارتی در نظر گرفته شده، فشار دهید. دستگاه شروع به فعالیت نموده و با تولید حرارت مناسب، کفش را وکیوم می سازد. از آنجا که کاور کفش حرارتی بر اثر دما تغییر شکل داده و شکل کفش را به خود می گیرد، کاملاً به کفش چسبیده و جدا شدن ناخواسته آن از کفش هنگام تردد تقریباً غیرممکن است و برای مشاغلی که افراد باید مدت طولانی از کاور کفش استفاده نمایند، بسیار مناسب می باشد.

همچنین همه نوع کفش با اشکال مختلف، از کفش های اداری گرفته تا کفش های ورزشی یا پاشنه دار، با این کاور کفش ایزوله شده و بدون نگرانی از جدا شدن می توانید تردد نمایید.

صحبت آخر اینکه با توجه به حساسیت کاور کفش های حرارتی به گرما، می بایست پس از خرید دقت نمایید که در جای خشک و خنک نگهداری شوند تا رولها فرم ظاهری خود را از دست ندهند.


سئو سایت فروشگاهی در شیراز

سئو سایت فروشگاهی در شیراز، کلید رشد بی نهایت کسب و کار به شمار میرود. شیراز یکی از کلان شهرهای ایران واقع در استان فارس است که در واقع مرکز این استان به شمار میرود. این شهر پنجمین شهر پر جمعیت ایران و پر جمعیت ترین شهر جنوبی ایران به شمار می آید. این شهر در منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوایی معتدل دارد. این شهر پیشینه ای دراز دارد و میتوان گفت برای سالهای متوالی وجود داشته و شهری نیست که به تازگی پدید آمده باشد.

این شهر به لطف وجود و پروراندن افراد بزرگی از شعر و ادب پارسی نظیر حافظ و سعدی، به پایتخت فرهنگی ایران و البته دومین شهر ادبی جهان بدل شده است. همچنین از شیراز به عنوان شهر شعر، شراب، باغ، نارنج و ترنج و گل و بلبل نیز یاد میکنند. تفاوتی ندارد که یک کسب و کار کوچک را در شیراز اداره میکنید و یا یک بیزنس بزرگ در هر صورت سئو سایت فروشگاهی در شیراز میتواند به کسب و کار شما کمک گسترده ای نماید.

اگر همچنان در حال عرضه محصولات به صورت سنتی هستید بهتر است که اقدام به طراحی سایت فروشگاهی در شیراز نمایید و کسب و کار خود را در سراسر ایران توسعه دهید. شاید اکنون مشتریان شما تنها افرادی باشند که برند شما و کسب و کارتان را به واسطه تبلیغات در سطح شهر شیراز شناخته باشند. اما وجود یک وبسایت فروشگاهی میتواند فروش شما را به صورت تصاعدی افزایش دهد.

وجود یک وبسایت برای کسب و کار شما ضروریست، چرا که سبب میشود تا کسب و کار شما به بینهایت افرادی که نیاز به مهارت و دانش شما دارند، معرفی شوید و آنها بتوانند از سراسر ایران با شما در ارتباط باشند. این خود به این معناست که میتوانید از سراسر ایران مشتریان بیشماری را جذب کنید و البته فروش خود را افزایش دهید. اما میتوان گفت که طراحی سایت بدون وجود سئو سایت فروشگاهی در شیراز ثمره ای در پی ندارد. حتی اگر وبسایت شما از لحاظ طراحی ایده آل ترین وبسایت موجود نیز باشد، شامل بازدید نخواهد بود چرا که جایگاهی در گوگل ندارد.

موتور جستجو گر گوگل امروزه بزرگترین و پر مصرف ترین موتور جستجوی موجود است که بیش از 95 درصد افراد در دنیا از آن بهره میگیرند. برای افزایش بازدید، باید در گوگل پدیدار شوید. اما چگونه؟ زمانی که واژه ای را در گوگل جستجو میکنید، وبسایت هایی برای پاسخ به نیاز شما معرفی میشوند. شاید هزاران وبسایت مطابق با نیاز شما در بستر وب وجود داشته باشد. اما گوگل بر چه اساس وبسایت های پیشنهادی را معرفی میکند؟ در این هنگام الگوریتم ها مطرح میشوند.

اما بهتر است به آنها نپردازیم. در واقع وبسایت هایی که به شما نمایش داده میشوند، بر اساس معیار هایی سنجیده شده و بر اساس امتیاز های اتحاذ شده رتبه بندی شده اند. سئو به زبان ساده، این به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو جستجو می کنند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری وجود دارد که توجه شما را به خود جلب کنید و مشتریان احتمالی و فعلی را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

برای مطالعه بیشتر سئو سایت فروشگاهی در شیراز کلیک کنید.

سئو سایت فروشگاهی در شیراز و رشد درآمد

سئو سایت فروشگاهی در شیراز میتواند درآمد شما را چند برابر سازد. اما حال چگونه؟ روزانه میلیون ها جستجو در گوگل انجام میشوند که بخش اعظمی از این جستجو ها برای خرید کالاست. برای اینکه بتوانید سهمی در این جستجو ها و سهمی در کالا های فروخته شده داشته باشید، باید به واسطه سئو سایت فروشگاهی در شیراز وبسایت خود را بهینه سازید. خدمات و محصولات شما نه تنها در شهر خود، بلکه در سر تا سر ایران به نمایش در خواهد آمد و میتوانید به واسطه سئو سایت فروشگاهی در شیراز محصولات و خدمات خود را به سر تا سر ایران ارائه دهید.

این خود نشانگر یک جامعه هدف بزرگتر است که شانس مشتریان بیشتر را نیز با خود به همراه دارد. سئو سایت فروشگاهی در شیراز تنها برای فروش محصول به کار نمیرود، بلکه سئو سایت فروشگاهی در شیراز بزرگترین روش برای شناخته شدن برند شما نیز به شمار میرود. چرا که به مرور زمان و با ظاهر شدن در صدر نتایج گوگل در ذهن مخاطبین خود و علاقه مندان صنف مورد فعالیت، ماندگار میشوید.

مطالعه بیشتر: سئو سایت شرکتی در همدان


سئو سایت پزشکی در ارومیه

    نظر

سئو سایت پزشکی در ارومیه، آن هم برای شهری که سابقه تاسیس اولین بیمارستان به شیوه نوین را در ایران دارد، فرایند غریبی به شمار نمی آید. همچنین ارومیه اولین مرکز آموزش پزشکی را نیز به خود دیده است. پس درواقع سر آغاز آموزش علم پزشکی و طبابت در ایران را میتوان از کلان شهر ارومیه دانست. کلان شهرر ارومیه، دهمین شهر پر جمعیت ایران و دومین شهر پر جمعیت در شمال غرب ایران به شمار میرود. این کلان شهر حدود 736000 هزار جمعیت دارد که این آمار بر حسب سرشماری سال 95 اعلام شده است.

ارومیه دارای زمستان های سردیست اما در تابستان هوای مناسب و مطبوعی دارد. موضوعی که در هیچ جای دنیا قابل اجتناب نیست، بیماری هاییست که گاها گریبان ما را میگیرند. مهم نیست چقدر سالم زندگی کنید و غذای سالم بخورید، هر کسی ممکن است بیمار شود. البته که این به این منظور نیست غذای سالم تاثیری ندارد اما همه افراد در اثر برخی عوامل محیطی و جوی ممکن است بیمار شوند.

از اواخر سال 2019، بیماری چهره جدی تری به خود گرفت و با ظهور ویروس کرونا، جهان در قرنطینه فرو رفت. پزشکان، همگی در تلاش برای نجات افراد و افزایش روز افزون بیماری و مراجعه کنندگان به بیمارستان سبب شده بود تا افراد تردد کمتری در این محیط داشته باشند و بیشتر افراد به دلیل ترس از بیماری و مبتلا شدن دست به خود درمانی زده بودند. اما طراحی سایت پزشکی راه حلی نوین برای برای این مشکل به شمار میرود که به صورت محدود صورت پذیرفت.

امروزه به لطف واکسیناسیون، شمار مرگ و میر ناشی از کرونا سیری کاهشی را طی میکند و کادر درمان فشار کمتری را متحمل اند. اما برخی اقدامات، نیازی به مراجعه حضوری ندارند و به صورت آنلاین نیز امکان ارائه خدمات و درمان و مشاوره وجود دارد. یکی از خدماتی که میتوان به صورت مجازی ارائه داد خدمات روان درمانیست. مشاوره با روانشناس میتواند به صورت مجازی باشد تا علاوه بر کاهش هزینه های ایاب و ذهاب، در زمان نیز تا حد قابل قبولی صرفه جویی به عمل آورد.

ارائه خدمات به صورت آنلاین به واسطه وبسایت، میتواند احتمال ابتلا به کرونا را از بین ببرد و روند درمان را سرعت بخشد. البته که برخی درمان ها به صورت آنلاین قابل ارائه نیستند. طراحی سایت به تنهایی برای ارائه خدمات صورت نمیپذیرد بلکه طراحی سایت به پزشک و یا مرکز پزشکی اعتبار نیز میبخشد و سبب شناخت بیشتر افراد و کاربران از پزشک و یا مرکز پزشکی میشود. این افزایش شناخت میتواند به اعتماد و جذب مشتری میز منجر شود.

سئو سایت پزشکی در ارومیه و رشد درآمد

امروزه بستر اینترنت به بزرگترین مرکز انتقال اطلاعات تبدیل شده است و نمیتوان از آن اجتناب نمود. امروزه پزشکان به واسطه تابلو یا تبلیغات محیطی مطرح نمیشوند. هر چند آن نیز اقداماتی تاثیر گذار است اما امروزه هیچ چیز به اندازه بستر وب در تبادل اطلاعات تاثیر گذار نیست. پس وجود یک سایت پزشکی بدون شک تاثیر گذار و ماندگار تر از تبلیغات محیطی خواهد بود. اما وجود وبسایت خود به تنهایی کارساز نخواهد بود. وبسایت شما باید به عموم معرفی شود.

اولین راهکاری که شاید به ذهن شما رسیده باشد این است که وبسایت خود را بر روی تراکت چاپ کنید و در اختیار مشتریان و عموم مردم قرار دهید. اما این راهکار یک راهکار قدیمی و منسوخ شده است چرا که شاید از هر 100 نفر یک نفر دست به جستجوی آدرس وبسایت شما بزند. اشتراک گذاری آدرس وبسایت در فضای مجازی اقدامی موثر تر به شمار میرود و میتواند افراد را به سوی وبسایت شما روانه کند اما چیزی که قرار است معرفی کنیم تاثیر گذار ترین روش برای دیده شدن سایت پزشکی به شمار میرود

سئو سایت پزشکی در ارومیه همان راهکار موثر است. کاربرانی که از طریق فضای مجازی به سایت شما می آیند، با کاربرانی که در نتایج جستجوی گوگل وبسایت شما را یافته و به آن وارد میشوند فرق دارند. دسته دوم دارای یک ویژگی منحصر به فرد اند. آن هم این است که مخاطب شما وابسته به نیاز وارد وبسایت شما شده و احتمال اعتماد او به وبسایت بالاست.

این امر این امکان را به شما میدهد تا با جلب بیشتر اعتماد آن را به مرکز پزشکی خود راهنمایی کنید. اما دسته ابتدایی، از روی سرگرمی در شبکه های مجازی حضورر دارند و در حال سپری کردن اوقات فراقت خود هستند و ممکن است نیازی به خدمات ارائه شده توسط شما نداشته باشند. این خود نشانگر این است که کاربران دریافتی از گوگل، از کاربران دریافتی از شبکه های اجتماعی، احتمال بیشتری برای بدل شدن به یک مشتری قطعی دارند

دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت پزشکی در ارومیه

سئو سایت پزشکی در ارومیه شاخه ای از دیجیتال مارکتیگ است. آن را میتوانیم یکی از اصلی ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ بدانیم. سئو سایت پزشکی در ارومیه دقیقا چه کاری انجام میدهد؟ پاسخ به این سوال ساده است. گوگل الگوریتم هایی را در جهت بهبود نتایج جست و جوی خود وضع نموده است. به طور کلی الگوریتم ها چیزی در حدود 200 مورد را در هر وبسایت بررسی میکنند تا به وبسایت یک زتبه در صفحات نتایج اختصاص دهند. سئو سایت پزشکی در ارومیه یک فرآیند تخصصی به شمار میرود که باید توسط متخصصین صورت بپذیرد.

سئو سایت پزشکی در ارومیه سبب میشود تا وبسایت به صدر نتایج برسد در واقع سئو سایت پزشکی در ارومیه، وبسایت را با الگوریتم های گوگل سازگار کرده تا آنها نیز بتوانند بهینه بودن وبسایت را تشخیص دهند. سئو سایت پزشکی در ارومیه به طور باور نکردنی میتواند موجب رشد تعداد بیماران و مشتریان شما شود. زمانی که کاربر کلمات مرتبط به حرفه شماا را جستجو میکند، در نگاه اول با شما آشنا میشود و انبوهی از تخصص ها و افتخارات را مشاهده میکند. این امر سبب میشود تا فرد اعتماد کرده و به سوی مرکز پزشکی شما گام بردارد.

 

سئو سایت پزشکی در ارومیه و نکات مهم آن

همانطور که گفته شد افراد زیادی به طور روزانه محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو میکنند تا با مقایسه محصولات و خدمات و البته شرکت های خدمات دهنده و وبسایت های فروش محصول به صورت آنلاین، به نیاز خود دست یابند. از آنجایی که امروزه بیش از 70 درصد جستجو های گوگل به واسطه تلفن های همراه صورت میپذیرد، شاید مهم ترین نکته ریسپانسیو بودن وبسایت است. این به این معناست که وبسایت باید با تلفن همراه نیز سازگار باشد

. از دیگر نکات مهم میتوان به کپی نبودن محتوا اشاره نمود که محتوا باید اصل باشد و از وبسایت های دیگر کپی نشده باشد. و البته مرتب و خوانا بودن محتوا های موجود در وبسایت شما نیز برای گوگل ارزشمند است. البته که مرتب نبودن سبب اعمال جریمه نمیشود اما مرتب بودن و خوانایی میتواند به ارتقاع رتبه کمک ویژه ای نماید.

روند اجرای سئو سایت پزشکی در ارومیه

برای داشتن یک وبسایت مناسب که برای گوگل نیز بهینه سازی شده باد باید به عوامل گوناگونی توجه نمود. در ابتدای کار، وبسایت شما توسط متخصصین ما راه اندازی میشود و یا اطلاعات وبسایت شما توسط گروه سئو دریافت شده و آغاز ایجاد تغییرات مثبت رقم میخورد. ابتدای کار وبسایت مورد بررسی کارشناسان ما قرار خواهد گرفت تا ضعف ها شناسایی شوند. سپس حوزه کاری شما و البته سختی کلمات کلیدی انتخابی مورد بررسی گسترده ای قرار میگیرند تا یک برنامه کلی بر اساس شرایط موجود شکل بگیرد

. با توجه به نیاز وبسایت شما محتوا هایی بهینه برای وبسایت تولید خواهند  و شد و اگر از وبسایت فروشگاهی بهره میبرید، محصول گذاری انجام شده و یا محصولات موجود در وبسایت، با توجه به الگوریتم ها و محتوای وبسایت بهینه سازی میشوند. لینک سازی داخلی و بهبود سئوی داخلی وبسایت نیز از جمله موضوعاتی به شمار میروند که در طی فرآیند اجرا میشوند. با توجه به قدمت تاسیس وبسایت برای وبسایت شما لینک سازی خارجی و یا همان بک لینک صورت میگیرد و به شما برای گذاشتن مقالاتی تحت عنوان رپورتاژ آگهی در وبسایت های دیگر، پیشنهاد داده خواهد شد تا وبسایت با داشتن بک لینک هایی قدرتمند رشد کند.

قابل به ذکر است که محتوای موجود در تمامی بخش های وبسایت توسط کارشناسان سئو نبض و متخصصین ما قابلیت تولید را دارند و با خاطری آسوده میتوانید نظارتگر کیفیت بی مثال محتوای وبسایت خود باشید و از رشد روز افزون وبسایت پزشکی خود لذت ببرید.

منبع: گروه سئو سئونبض


پایتون چیست؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده ، شی گرا و سطح بالا با معنایی پویا است. سطح بالای ساخته شده در ساختار داده ها ، همراه با تایپ پویا و اتصال پویا ، آن را برای توسعه سریع برنامه و همچنین استفاده به عنوان یک اسکریپت یا زبان چسب برای اتصال اجزای موجود به یکدیگر بسیار جذاب می کند. نحو ساده و آسان یادگیری پایتون بر خوانایی تأکید دارد و بنابراین هزینه نگهداری برنامه را کاهش می دهد. پایتون از ماژول ها و بسته ها پشتیبانی می کند ، که باعث تشویق مدولار بودن برنامه و استفاده مجدد از کد می شود. مفسر پایتون و کتابخانه استاندارد گسترده به صورت منبع یا باینری بدون هیچ گونه هزینه ای برای همه سیستم عامل های اصلی در دسترس هستند و می توانند بصورت آزاد توزیع شوند. در سایت پایتون کار بیشتر بخوانید.

اغلب، برنامه نویسان پایتون به دلیل افزایش بهره وری که فراهم می کند ، عاشق پایتون می شوند. از آنجا که مرحله تدوین وجود ندارد ، چرخه ویرایش-تست-اشکال زدایی بسیار سریع است. اشکال زدایی از برنامه های پایتون آسان است: اشکال یا ورودی بد هرگز باعث خطای تقسیم بندی نمی شود. در عوض ، وقتی مفسر خطایی را کشف می کند ، یک استثنا را مطرح می کند. وقتی برنامه استثنا را نمی گیرد ، مفسر ردیابی پشته را چاپ می کند. یک خطایاب سطح منبع امکان بازرسی متغیرهای محلی و جهانی ، ارزیابی عبارات دلخواه ، تعیین نقاط شکست ، عبور همزمان از یک خط کد همزمان و غیره را فراهم می کند. اشکال زدایی در خود پایتون نوشته شده است و گواه قدرت درون نگری پایتون است. از طرف دیگر ، اغلب سریعترین راه برای رفع اشکال در برنامه ، افزودن چند دستور چاپ به منبع است: چرخه سریع ویرایش-تست-اشکال زدایی ، این روش ساده را بسیار موثر می کند.


بهبود محتوا برای افزایش نرخ تبدیل

بازاریابی محتوا یک روش عالی برای بهبود نرخ تبدیل شما است. اما مسئله این است که بجز شما بسیاری از مشاغل دیگر نیز برای ایجاد محتوای جذاب که می تواند به آنها کمک کند خوانندگان را تبدیل کنند، تلاش می کنند. این دقیقاً همان چیزی است که این پست قصد دارد در آن به شما کمک کند.

من در مورد انواع محتوا بحث خواهم کرد که می تواند به شما کمک کند مخاطبان هدف خود را بهتر درگیر کنید و آنها را مجبور به خرید از شما کند. همچنین، شما یاد خواهید گرفت که چگونه محتوای خود را بهینه کنید تا فروش بیشتری داشته باشید.

انواع محتوایی که می تواند به شما در تبدیل افراد کمک کند

محتوای شما در مراحل مختلف کانال بازاریابی نقش مهمی دارد. اگر بتوانید محتوای خود را در هر یک از این مراحل بهینه کنید ، می توانید فروش بیشتری داشته باشید.

برای درک بهتر نحوه ایجاد محتوای قابل تبدیل ، ابتدا نگاهی به انواع مختلف محتوایی که باید استفاده کنید ، می اندازیم.

محتوای آگاهی

محتوای شما، در این حالت، همان چیزی است که هنگام برقراری اولین تماس با مشتریان هدف خود به اشتراک می گذارید. این نحوه جذب مخاطب مربوطه است که در نهایت به مشتریانی که پول می دهند تبدیل می شود. محتوای آگاهی می تواند از پست های شبکه های اجتماعی گرفته تا مقالات و پست های وبلاگ باشد.

مطالب آموزشی

محتوای آموزشی زمانی است که محتوای شما برای ایجاد علاقه به مخاطبان هدف شما در مورد محصول یا خدمتی که می فروشید، ایجاد شود. اما به جای اینکه به سادگی در مورد مزایا و ویژگی ها صحبت کنید ، محتوای شما نشان می دهد که کالا یا خدمات چگونه به نفع مصرف کننده است. محتوای آموزشی می تواند اینفوگرافی ، آموزش ویدیویی ، فیلم های نمایشی یا پست های وبلاگ باشد.

حتی اگر برخی از این مطالب منجر به فروش مستقیم نشوند ، آنها نقش عمده ای در هدایت مشتری از طریق مراحل مختلف قیف بازاریابی دارند. این بدان معنی است که بسیار مهم است که شما تمام محتوای آموزشی خود را ، چه متن ، فیلم یا اینفوگرافیک، بهینه کنید.

شما باید هرچه بیشتر محتوای آموزشی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید تا ضمن برقراری تعامل با نام تجاری خود ، تجربه آنها را غنی کنید.

محتوای خود را برای مراحل مختلف کانال بازاریابی بهینه کنید

بهینه سازی نرخ تبدیل فقط بهینه سازی عناصر مختلف طراحی در وب سایت شما نیست. همچنین مهم است که محتوای خود را بهینه کنید تا به شما در تولید هدایای واجد شرایط و تبدیل آسان تر کمک کند.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید محتوای خود را برای مراحل مختلف کانال بازاریابی بهینه کنید.

شماره 1: ایجاد تصویری بیشتر در رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی کانال م effectiveثری برای کسب و کارها برای جذب مشتری بالقوه و تولید آگهی های با کیفیت است. این بستری است که می توانید به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کرده و با مخاطبان موجود خود درگیر شوید و آنها را به مشتریانی ارزشمند تبدیل کنید.

در حقیقت ، یک مطالعه Social Media Examiner نشان داد که شبکه های اجتماعی نقش مهمی در تجارت 90? بازاریابان در این مطالعه دارند.

این مطالعه همچنین نشان داد که بیش از نیمی از بازاریابانی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند افزایش فروش را تجربه کرده اند. و 88 درصد از بازاریابانی که حداقل یک سال از شبکه های اجتماعی استفاده کرده اند ، توانسته اند از آن برای افزایش بازاریابی در تجارت خود استفاده کنند.

و در رسانه های اجتماعی ، اگر بخواهید مخاطب مربوطه را جذب کنید یا پیروان فعلی خود را آموزش دهید ، تصاویر بسیار ضروری است. طبق مطالعه Social Media Examiner ، تصاویر بصورت متداول ترین نوع محتوا برای رسانه های اجتماعی هستند. به همین دلیل است که شما باید محتوای خود را بهینه کنید و تصاویر بهتری را به مخاطبان شبکه های اجتماعی خود ارائه دهید.

وقتی پیروان فعلی شما این محتوا را به اشتراک می گذارند ، این می تواند مشتریان بالقوه زیادی را که قبلاً از تجارت شما بی اطلاع بودند جذب کند.

مثال: اوراکل

اوراکل برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به شرکت خود با استفاده از رسانه های اجتماعی ، از تصاویر بهینه استفاده می کند. حتی هنگام نقل قول از مدیرعامل خود، آنها متن را به جای استفاده از توییت متنی ، به عکس او اضافه می کنند.

می توانید از ابزارهای دیجیتالی مانند PicMonkey و BeFunky برای افزودن متن به عکس های موجود خود برای شبکه های اجتماعی استفاده کنید. یا می توانید از Canva برای ایجاد تصاویر سفارشی از ابتدا استفاده کنید. انجام این کار می تواند به شما کمک کند محتوای خود را با مهارت های فنی محدود بهینه کنید.

شماره 2: محتوای صفحه فرود خود را بهینه کنید

بسیار مهم است که محتوای خود را در صفحه فرود بهینه کنید. این اولین کاری است که بازدیدکنندگان پس از کلیک روی پیوندها یا تبلیغات شما با آن درگیر می شوند. و شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوا به اندازه کافی جذاب است و باعث می شود آنها مایل به ماندن باشند و در نهایت آنها را به مشتریانی پرداخت می کنید.

سه عنصر مهم از محتوای شما در یک صفحه فرود وجود دارد:

  • عنوان – این بخشی از صفحه فرود است که توجه مخاطب را به خود جلب می کنید. این باید مرتبط باشد و با صحبت مستقیم با بازدیدکنندگان در مورد آنچه مهم است ، بلافاصله بازدیدکنندگان را جذب کند. با ارائه یک عنوان کوتاه و جذاب می توانید آن را بهینه کنید. سعی کنید آن را در مرکز صفحه نیز نمایش دهید.
  • بدنه – این بخشی از صفحه فرود است که به شما کمک می کند تا در بازدیدکنندگان خود علاقه و اشتیاق ایجاد کنید. بنابراین محتوای شما باید در اینجا بهینه سازی شود. این می تواند در چند جمله یا نقاط گلوله ای توضیح دهد که چگونه محصول یا خدمات می تواند برای بازدیدکنندگان مفید باشد.
  •  اقدام به تماس – این بخشی است که بازدیدکنندگان خود را به انجام اقدامات مورد نظر تشویق می کنید – خواه ثبت نام در خبرنامه شما، یا ثبت نام در دوره آزمایشی رایگان ، بارگیری منبع رایگان خود ، شرکت در یک وبینار یا گرفتن برنامه هم اکنون پیشنهاد دهید. به همین دلیل است که شما باید در اینجا محتوای خود را به طور فوق العاده بهینه کنید. CTA باید عملی باشد و مستقیماً به اصل موضوع برسد و دقیقاً به مردم بگوید که چه کاری باید انجام دهند.

صفحه فرود شما همچنین می تواند برخی از عناصر دیگر مانند یک ویدیوی آزمایشی یا بررسی ها و توصیفات مشتریان شما را داشته باشد.

یک فیلم آزمایشی می تواند برای شفاف سازی نظر شما مفید باشد. این می تواند اطمینان حاصل کند که مشتریان بالقوه قبل از تصمیم به خرید محصول ، درک روشنی از نحوه عملکرد محصول یا خدمات شما دارند. بنابراین ، باید سعی کنید محتوای ویدئویی خود را هرچه بهتر بهینه کنید.

بازبینی ها و توصیفات با عمل به عنوان اثبات اجتماعی ، که می تواند به محرک تبدیل کمک کند ، اعتماد را ایجاد می کند.

مثال: Leadfeeder

صفحه فرود Leadfeeder مثالی عالی از صفحه فرود بهینه شده است که شامل تمام عناصر حیاتی ذکر شده در بالا است.

این تیتر مستقیماً با بازدیدکنندگان صحبت می کند و هدف این سیستم عامل را به روشنی بیان می کند. بدن فقط یک جمله است اما به وضوح توضیح می دهد که Leaddeeder چه کاری انجام می دهد و چگونه به سود کاربران است.

دکمه تماس برای عمل به وضوح به رنگ سبز خودنمایی می کند و بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا دوره آزمایشی رایگان خود را آغاز کنند. آنها همچنین شامل یک ویدیوی آزمایشی و برخی از رتبه بندی های ستاره ای برای بهینه سازی بیشتر محتوای صفحه هستند.

برای بهینه سازی محتوای خود و ایجاد صفحات فرود با کیفیت بالا از قالب های موجود ، می توانید از ابزارهای دیجیتالی مانند Leadpages استفاده کنید. براساس هدف صفحه فرود صدها الگوی رایگان وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

شماره 3: ایجاد محتوای مناسب تر و مفید تر

و البته، بدون ارزیابی استراتژی محتوای موجود، نمی توانید محتوای خود را برای تبدیل بهینه کنید.

در حالی که ارزش کمی در اختیار مشتریان خود قرار می دهید ، باید محتوایی ایجاد کنید که بیشتر مربوط به صنعت یا محصولات شما باشد. این محتوا باید خوانندگان را آموزش دهد و در آنها تمایل به خرید محصولات بدون تبلیغات بیش از حد از شما داشته باشد.

به عنوان مثال، بگذارید بگوییم شما می خواهید یک ابزار بازاریابی از طریق ایمیل را تبلیغ کنید. محتوایی که ایجاد می کنید نباید فقط بر توانایی این ابزار یا نحوه توسعه آن متمرکز باشد. در عوض ، می توانید محتوا ایجاد کنید تا خوانندگان را در مورد روندها و بهترین روش ها در بازاریابی از طریق ایمیل مطلع کنید. و فقط باید ابزار خود یا یکی از ویژگی های آن را ذکر کنید که مربوط به یکی از نکاتی باشد که در محتوا درباره آن بحث می کنید. به یاد داشته باشید ، اگر افراد محتوای شما را مفید می دانند ، ممکن است آن را به اشتراک بگذارند که این می تواند باعث افزایش دسترسی شما شود.

حتی اگر محتوای شما حول استفاده از ابزار شما باشد ، باید آن را همراه با اثبات ارائه دهید. به عبارت دیگر ، می توانید موارد استفاده را با ایجاد مطالعات موردی نشان دهید. مطالعات موردی باید عملی باشد و دقیقاً ذکر کند که ابزار شما برای کمک به کاربران شما چه کاری انجام داده است.

مثال: MailChimp

MailChimp این تاکتیک را کاملاً در وبلاگ خود اجرا می کند. بسیاری از پست های وبلاگ آنها مربوط به خود برند است. اما برخی از آنها برای هدایت خوانندگان با عناصر خاصی از ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون بازاریابی در نظر گرفته شده اند.

می توانید پست های وبلاگ مربوط به یک ویژگی جدید یا زندگی کاری را در MailChimp پیدا کنید اما همچنین می توانید پست های وبلاگ را برای راهنمایی بازاریابان پیدا کنید. به عنوان مثال ، تصویر زیر یک پست وبلاگ در مورد مشاغل فصلی و نحوه استفاده آنها از بازاریابی از طریق ایمیل را نشان می دهد.

مثال: J.Crew

برای یادگیری نحوه بهینه سازی مطالب خود می توانید از وبلاگ J.Crew الهام بگیرید. این مارک پست های مفید وبلاگ را برای راهنمایی خوانندگان در مورد چگونگی انتخاب سبک های خاص یا نحوه سبک دادن به یکی از کالاهایی که می فروشند منتشر می کند.

این محصولات آنها را در متن قرار می دهد و به مشتریان بالقوه ایده روشنی از ارزش محصول می دهد. این می تواند اشتیاق را تحریک کند که باعث شود مردم تمایل به خرید محصولات برای خود داشته باشند.

شماره 4: از مشتریان خود برای داشتن محتوای قابل اعتماد استفاده کنید

روش موثر دیگر برای بهینه سازی محتوای شما برای فروش بیشتر ، درگیر کردن مشتریان است. این بدان معناست که آنها را در ایجاد محتوا مشارکت دهید و یا محتوای ایجاد شده توسط آنها را دوباره هدف گیری کنید. این می تواند به طور موثر کار کند زیرا مردم بیش از اعتماد به محتوای مربوط به مشتریان شما اعتماد دارند.

ایده این است که مشتریان با استفاده از محصول شما یا بهره مندی از محصول شما به نمایش بگذارند. و با این کار باید بتوانید اعتماد مخاطب خود را جلب کرده و در نهایت آنها را تبدیل کنید.

در واقع ، Olapic دریافت که 56? از مصرف کنندگان پس از مشاهده درج شده در عکس مشتری ، احتمال خرید آن بیشتر است. این عکس ها قابل استفاده مجدد بودند یا محصولات را به طور مثبت قرار می دادند. همین مطالعه همچنین نشان داد که از هر چهار مصرف کننده ، یک نفر پس از مشاهده محصول در محتوای تولید شده توسط کاربر ، خریداری کرده است.

هزاران روش وجود دارد که می توانید از محتوای ایجاد شده توسط مشتریان خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید عکس های تولید شده توسط کاربر را از محصولات خود جمع آوری کرده و در صفحات مربوط به محصول نمایش دهید.

مثال: دستبندهای Pura Vida

این دقیقاً همان کاری است که دستبندهای Pura Vida انجام می دهند و آنها محصولاتی را که توسط مشتریان دیگر در Instagram نمایش داده می شوند به نمایش می گذارند.

و البته ، می توانید از نظرات و توصیه های مشتریان نیز استفاده کنید. شما می توانید برخی از بهترین بررسی ها را در صفحه مربوط به محصول یا خدمات مربوطه نمایش دهید. یا می توانید یک صفحه توصیف جداگانه با مجموعه ای از توصیفات دلهره آور از مشتریان خود داشته باشید.

افزودن مرورها و توصیفات به صفحه اصلی یا صفحات اصلی راهی عالی برای بهینه سازی محتوای خود برای ایجاد اعتماد و اعتبار است. وقتی مخاطبان شما به برند شما اعتماد می کنند ، احتمال خرید آنها از شما بیشتر است.

مثال: HYPR

به عنوان مثال HYPR ، برخی از بهترین بررسی ها را از کاربران خود در پایین صفحه اصلی خود نشان می دهد.

روش دیگر برای بهینه سازی محتوای خود با کمک مشتریان ، مصاحبه با آنها است. می توانید از آنها بخواهید که داستان موفقیت خود را با تیم تحریریه شما در میان بگذارند. سپس تیم محتوایی را منتشر می کند که به روشنی نشان می دهد محصول یا خدمات شما چگونه به مشتریان شما کمک کرده است. شما می توانید این محتوا را در قالب موارد موردی یا مصاحبه / قطعات به اشتراک بگذارید.

مثال: Wrike

Wrike با ایجاد مطالعات موردی که مزایای خدمات آنها را اثبات می کند ، در اجرای این تاکتیک بسیار عالی عمل می کند.

شماره 5: موارد ارائه

گاهی اوقات کمتر به خود محتوا مربوط می شود اما بیشتر به نحوه ارائه محتوا می پردازیم. اگر به درستی آن را ارائه ندهید ، می توانید از یک محتوای کاملاً خوب نوشته شده و جذاب غافل شوید.
شما باید محتوای خود را برای قابلیت خوانایی بیشتر و ارائه کلی آن بهینه کرده و بازدیدکنندگان را درگیر خود کنید. محتوای خوب ارائه شده همچنین می تواند مخاطبان شما را به اشتراک گذاری کمک کند.

شما باید محتوای خود را با پیروی از یک سلسله مراتب خاص ارائه دهید. این امر شامل راهنمایی بازدیدکنندگان می شود تا آنها عناصر خاصی را در سایت شما مشاهده کرده و در نهایت تبدیل کنند.

به عبارت دیگر، شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها از الگوی اسکن محتوای خاصی پیروی می کنند که منجر به تبدیل می شود. حتی عناصر صفحه فرود که قبلاً ذکر شد از یک سلسله مراتب خاص پیروی می کند.

شما باید مهمترین عناصر سایت خود را برجسته کنید. این بیشتر عنوان و CTA خواهد بود. این عنوان به طور واضح و واضح درباره محصول ، خدمات یا پیشنهاد شما صحبت خواهد کرد بنابراین می خواهید بازدیدکنندگان روی آن تمرکز کنند. و دکمه CTA باید کاملاً برجسته باشد تا افراد بدانند که اگر قصد تغییر کاربری را دارند دقیقاً چه کاری باید انجام دهند.

از فضای خالی استفاده کنید تا متن و عناصر مختلف متمایز شوند. با این کار صفحه شما خیلی شلوغ و آشفته نیست. و می توانید از اندازه ، رنگ و فاصله برای ایجاد تمرکز بیشتر روی مهمترین قسمتهای صفحه خود استفاده کنید.

مثال: Ninja Outreach

به عنوان مثال سلسله مراتب را در صفحه اصلی Ninja Outreach بررسی کنید. سه عنصر اصلی وجود دارد که در اینجا برجسته می شوند – عنوان ، فیلم نمایشی و دکمه CTA.

عنوان در بالا است ؛ به روشنی و مختصر آنچه این ابزار انجام می دهد را توضیح می دهد. این نشان می دهد که آنها با توضیح کارهایی که این ابزار انجام می دهد می خواهند مخاطب را به خود جلب کنند. و برجسته بودن ویدیوی آزمایشی نشان می دهد که آنها می خواهند مشتریان بالقوه در مورد نحوه کار این ابزار بیشتر بدانند. این احتمالاً می تواند علاقه و تمایل ایجاد کند.

دکمه CTA به رنگ سبز خودنمایی می کند و بعد از فیلم نمایشی و متن کم برجسته می آید. این نشان می دهد که اگرچه آنها می خواهند مردم این ابزار را امتحان کنند ، اما همچنین می خواهند ابتدا در مورد آن بیشتر بدانند.

نتیجه گیری

اینها بهترین روش هایی است که می توانید محتوای خود را بهینه کنید تا باعث تبدیل بهتر شود. همانطور که می بینید ، تمرکز فقط در یک مرحله از قیف بازاریابی نیست. شما باید بتوانید در هر مرحله از قیف محتوای خود را بهینه کنید.

این به شما کمک می کند تا با ایجاد کیفیت و پرورش کیفیت منجر به تبدیل افراد بیشتر و افزایش فروش شود.

برای بهینه سازی محتوای خود برای سرنخ های بهتر، به ایده یا راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟ با خیال راحت با من تماس بگیرید تا بتوانم به شما کمک کنم تا یک استراتژی محتوای موثر طراحی کنید.