سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

کفسابی ایتالیایی

    نظر

کفسابی ایتالیایی یکی از انواع کفسابی می باشد که با استفاده از آن کف مانند آینه براق می شود. همانطور که قبلا نیز گفته شد کفسابی برای جلای سنگ و از بین رفتن پستی و بلندی ها کاربرد دارد. با استفاده از این کار می توان هر نوع لکه ای را از روی سنگ پاک کرد.

ما در کفسابی ایتالیایی علاوه بر اینکه اشکالات سنگ را برطرف می کنیم جلای سنگ را چندیدن برابر می کنیم به طوری که با استفاده از آن می توان تصویر سقف را در کف مشاهده کرد. البته باید به خاطر داشته باشید که نام دیگر آن کفسابی آینه ای یا کفسابی شیشه ای می باشد.

اگر بخواهیم به انواع کفسابی درجه بدهیم باید گفت کفسابی ایتالیایی در درجه ی اول این کار می باشد. دلیل نامگذاری این روش به نام سنگسابی ایتالیایی به دلیل لقمه هایی می باشد که در این کار استفاده می کنند. این لقمه ها بسیار حرفه ای بوده و بهترین سنگسابی را برای ما انجام می دهد.

قیمت کفسابی ایتالیایی

قیمت کفسابی ایتالیایی بر حسب نوع سنگی که سنگسابی می شود متفاوت می باشد. پس بهتر است برای جستجو قیمت با ما تماس بگیرید. این را در نظر داشته باشید که این نوع سنگسابی باعث طولانی تر شدن عمر سنگ خواهد شد. ما با استفاده از رزین مخصوص تمام درزهای موجود در سنگ را می پوشانیم که این کار خود به جلای سنگ بسیار کمک خواهد کرد.

http://kafsabiveniz.ir