سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

چرا یخچال و فریزر گاهی صدایی شبیه ساعت می دهند؟

تمام یخچال و فریزر ها در حالی که به سیستم وصل شده و در حال کار هستند ، کمی سر و صدایی ایجاد می کنند ، اما این سر و صدا باید یک صدای کم صدا باشد و نه صدای بلند. هر گاه یخچال خود صدایی بلند داد می توانید به یکی از مراکز تعمیر یخچال تاپ امداد تماس بگیرید. اگر می خواهید خود علت را شناسایی کنید ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

کندانسور کثیف: اگر سر و صدای تیک زدن هر دو دقیقه یک بار اتفاق بیفتد و یخچال آنطور که باید خنک نیست ، سیستم خنک کننده شما احتمالاً یک کویل کندانسور کثیف دارد. کثیفی و سنگ آهک باعث می شود کویل بیش از حد اضافه شود و تلاش برای تنظیم مجدد خود کند ، که باعث ایجاد صدای تیک می شود. تماس با یک متخصص برای تمیز کردن کندانسور یک بار در سال از بروز این مشکل جلوگیری می کند.

رله شروع بد: در بحث تعمیر یخچال باید بدانید رله شروع یخچال شما بخشی از سیستم خنک کننده است ، و اگر این دستگاه معیوب نباشد ، می خواهید برخی از مشکلات را حل کنید. علاوه بر ایجاد صدای تیک تیک ، رله شروع بد بدین معنی است که یخچال شما به اندازه کافی خنک نخواهد بود تا غذای شما را حفظ کند. متأسفانه تنها راه رفع این مشکل تعویض قسمت شکسته است. یک تکنسین حرفه ای تنها شخصی است که باید این شغل را برطرف کند.

تایمر یخ زدایی شکسته: دلیل نهایی یخچال تیک تایمر یخ زدایی بد است. این حداقل جدی از سه دلیل ممکن است ، زیرا یخچال شما در صورت عدم کارایی تایمر یخ زدگی باید به خنک کردن مواد غذایی خود ادامه دهد. با این حال ، این بدان معنی نیست که شما باید اوضاع را نادیده بگیرید. برای تعمیر یخچال خود با یک تعمیرکار لوازم خانگی تماس بگیرید و تیک تیک بزنید.
برای تعمیرات با تیم ما تماس بگیرید!

شما نمی توانید خیلی طولانی با آن صدای یخچال و فریزر زندگی کنید ، اما خودتان نیز نمی توانید مشکل را برطرف کنید. اینها دلایلی برای انتخاب تعمیر لوازم خانگی تاپ امداد برای تشخیص و رفع یخچال شماست

تشخیص متخصص: همانطور که می توانید بگویید ، اغلب علت احتمالی یخچال و فریزر وجود ندارد. شما به یک تکنسینی احتیاج دارید که بتواند قبل از ورود به سیستم مسئله را تشخیص دهد و آن را برطرف کند. ما 40 سال است که تجربه داریم و انواع مختلف مشکلات را تشخیص داده و ترمیم می کنیم. مهم نیست دلیل یخچال معیوب شما ، ما تیم هستیم تا آن را تعمیر کنیم.

آشنایی با همه مارک ها: از بوش گرفته تا تعمیر ساید بای ساید فریجیدر ، متخصصان ما می دانند که چگونه می توانید هر نوع مدل یا یخچال یا فریزر را تعمیر کنید. فرقی نمی کند که یخچال و فریزر شما تیک بزند یا فریزر عمیق Bosch شما سرد نشود ، می توانیم به ریشه مشکل برسیم و آن را تعمیر کنیم.

رضایت خاطر تضمین شده است: هنگامی که شما با تعمیر لوازم خانگی تاپ امداد تماس می گیرید ، می توانید راحت باشید که می دانید اولین بار درست کار انجام می شود. به عنوان اثبات کار با کیفیت بالا ، ما برای هر یک از تعمیراتی که انجام می دهیم ، ضمانت 100 روزه ارائه می دهیم!

https://topemdad.ir/