سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

چگونه می توان از لکه های ایجاد شده در ماشین لباسشویی خلاص شد

چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، لباسشویی بخشی ضروری از زندگی است که نمی توانید از آن جلوگیری کنید. یکی از بحث هایی که در جلوگیری از تعمیر لباسشویی موثر است را برای شما مطرح کرده ایم. آنچه شما می توانید از این کار اجتناب کنید، ماشین لباسشویی مملو از لکه باقی مانده است. تاپ امداد می تواند با راه حل هایی برای کمک به شما در خلاص شدن از شر اضافی موجود در واشر و راهنمایی های لازم برای جلوگیری از بازگشت آنها به شما کمک کند.

چه عواملی باعث ایجاد مواد باقی مانده می شود؟

اگر تاکنون حمام حبابی مصرف کرده باشید، می دانید که اضافه کردن صابون به آب و هم زدن آن باعث ایجاد کوهی از حباب های کف و حباب می شود. همین اصل در مورد ماشین لباسشویی شما نیز صدق می کند، جایی که ترکیبی از صابون های لباسشویی، آب و هوا لکه هایی را ایجاد می کند که برای تمیز کردن لباس شما سخت کار می کنند. مشکل از زمانی شروع می شود که ماشین خود را در انتهای چرخه شستشو باز کنید تا ببینید همین لکه های چسبان به پارچه های شما چسبیده و قسمت داخلی طبل را می پوشند.

در حالی که محتمل ترین منبع این لکه های باقیمانده استفاده زیاد از مواد شوینده است، دلایل دیگری وجود دارد که این پدیده می تواند رخ دهد:

  • در خانه هایی با آب سخت، افزودن نرم کننده آب می تواند منجر به اضافه شدن لکه شود
  • افزایش شدت آشفتگی که ممکن است باعث خسارت آب به محیط اطراف شود
  • ساخت صابون در پارچه ها با گذشت زمان
  • استفاده از مواد پاک کننده اشتباه برای ماشین لباسشویی

 

هنگام مراجعه به لباسشویی، داشتن مواد شوینده سنگین با مواد شوینده می تواند باعث دردسر دستگاه شما شود و حتی ممکن است باعث نشت آن شود. در صورت امکان، بار صابون لباس را از طریق چرخه شستشو دیگری اجرا کنید تا آنجا که می توانید با استفاده از این محصولات و روش ها، مواد شوینده را از بین ببرید:

سرکه

  • قسمت داخلی طبل را با پارچه ای تمیز و تمیز پاک کنید تا از بین بردن مانده صابون و حباب های اضافی خارج شود و در صورت لزوم آن را تغییر دهید.
  • دستگاه را روی یک بار کامل تنظیم کنید و بگذارید قبل از اضافه کردن 2 فنجان سرکه سفید مقطر ، آب آن را پر کند.

چرخه شستشو را کامل کنید.

  • یک چرخه شستشو دوم را برای از بین بردن مانده های باقی مانده اجرا کنید.
  • در صورت لزوم این مراحل را تکرار کنید تا زمانی که هیچ لکه های قابل مشاهده روی لباس یا لوازم خانگی باقی نماند.

نرم کننده پارچه و آب

  • یک نرم کننده پارچه ای را به طور مستقیم یا از طریق دستگاه پخش کننده مایع به بار اضافه کنید و واشر را از طریق یک چرخه اضافی بشویید.
    در صورت لزوم تکرار کنید.

نکاتی در مورد پیشگیری از تعمیر داخلی لباسشویی

لکه های زیاد در تعمیر لباسشویی بوش می توانند باعث ایجاد خاکستری در پارچه ها، سوزش پوست، بو و لکه های خاکی و… شوند. اگر به دلیل گردش نامناسب هوا یا لکه های اضافی، قالب یا کپک را کشف کردید، از این نکات برای تمیز کردن واشر بار جلو خود برای جلوگیری از رشد بیشتر استفاده کنید. در آینده می توانید با انجام اقدامات پیشگیرانه زیر از مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید:

از نوع صحیح مواد شوینده استفاده کنید

مواد شوینده کم فسفات یا فسفات کمتر از مواد شوینده استاندارد استفاده می کنند و برای استفاده در ماشین های بارگذاری جلو که از آب کمتری برای کار استفاده می کنند استفاده می شود.

Buildup را کاهش دهید

بطور دوره ای یک فنجان سرکه را به چرخه آبکشی اضافه کنید تا از ایجاد مواد شوینده روی لباس و جداره لباسشویی برای جلوگیری از تعمیر لباسشویی آریستون کاری کرده باشید.

http://topemdad.ir/how-to-get-rid-of-the-floors-in-the-washing-machine/