سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

5 مورد از مشکلات در تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید

    نظر

یخ ساز شکسته؟ آب ندارید؟ غذا خنک نمیشود؟ در اینجا رایج ترین مشکلات یخچال ها و رایج ترین مشکلات ساید بای ساید ها لیست شده است و اینکه چه چیزی احتمالاً باعث ایجاد آنها و چگونگی رفع آنها می شود.

تصور کنید یخچال و ساید بای ساید خود را باز کنید و مجبور شوید همه چیز را درون سطل زباله بریزید. وقتی یخچال شما به مدت طولانی کار نمی کند، این دقیقاً همان کاری است که شما باید انجام دهید. در اینجا پنج مورد معمولی وجود دارد، به علاوه علل احتمالی آنها و رفع سریع آنها.
مشکل شماره 1: مشکلات دمایی در یخچال و ساید بای ساید
راه حل: در صورت یخ زدگی، ترموستات باید تعویض شود. با این وجود ابتدا یخچال خود را از برق جدا کرده و سیم های کندانسور را با یک برس کویل کندانسور یا جاروبرقی تمیز کنید. اگر این کار نمی کند، با یک متخصص تماس بگیرید.

مشکل شماره 2: یخ ساز من کار نمی کند.
راه حل: ممکن است ماژول موتور یخ ساز توقیف شده و نیاز به تعویض داشته باشد. مقصر احتمالی دیگر می تواند یک شیر ورودی آب باشد. هرگونه گرفتگی را چک کنید – اما به یاد داشته باشید دریچه را از منبع آب خانگی خاموش کنید. بررسی کنید که آیا صفحه نمایش، یا فیلتر وصل شده است یا خیر. مکانیسم یخ ساز نیز می تواند مشکلی ایجاد کند. اکثر یخچال های مدرن از گرما برای آزاد کردن مکعب ها استفاده می کنند (می دانیم ضد انعطاف پذیر است) ، و یک سری آزمایشات الکتریکی برای تشخیص این مشکل وجود دارد. اگر دریچه آب خود را از فیلتر خود نمی دانید، با یک متخصص تماس بگیرید.

مشکل شماره 3: یخچال و ساید بای ساید من کار نمی کند.
راه حل: صفحه کنترل الکترونیکی می تواند در اثر افزایش قدر ، رله های فرسوده یا مدارهای باز آسیب ببیند و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

مشکل شماره 4: یخچال فریزرو ساید بای ساید من سر و صداهای عجیب دارد.
راه حل: اگر صفحه کنترل الکترونیکی آسیب دیده باشد، نیاز به تعویض دارد.

مشکل شماره 5: یخچال و فریزر من آب یا یخ را پخش نمی کند.
راه حل: آیا شما مرتباً تعویض فیلتر یخچال را در دستور کار خود دارید؟ با گذشت زمان، فیلتر آب موجود در یخچال شما زباله ها و آلودگی هایی را که برای فیلتر کردن طراحی شده است، جمع آوری و ذخیره می کند. بنابراین قبل از هر چیز، مرتباً فیلتر را تغییر دهید. در بسیاری از یخچال های جدید، یک سنسور در داخل درب وجود دارد که به شما می گوید چه زمانی این کار را انجام دهید. دریچه آب (در پشت فریزر) نیز در صورت گرفتگی با مواد معدنی ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد و در باز یا بسته شدن آن نتوانسته است.

http://topemdad.ir/5-common-refrigerator-and-side-by-side-refrigerator-repair-and-its-solutions/