سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

تعمیر یخچال امرسان

    نظر

علائم اولیه خرابی و تعمیر یخچال امرسان

  • قسمت فریزر یخچال به درستی کار نمی کند.
  • بخش فریزر یخچال به حدی سرد است که مواد غذایی به حد غیر معمول یخ می زند.
  • بخش فریزر یخچال دمای پائینی دارد و به مواد غذایی داخل آن رو به خرابی می رود.
  • یخچال به طور مداوم برفک می زند.از قسمت تحتانی یخچال(قسمت موتوری آن)صداهای غیر متعارف می شنوید.
  • دمای یخچال به بیرون انتقال پیدا می کند و محیط آن گرم است.
  • یخچال آب می دهد.
  • یخچال فریزر و آب سرد کن به طور کامل از کار افتاده است.
  • یخچال فریزر اتصالی دارد و گاها خاموش و روشن می شود.

راهنمایی اولیه تعمیر یخچال امرسان

اگر در ماه های ابتدایی استفاده از یخچال فریزر امرسانتان هستید،حتما از طرف نمایندگی برند امرسان کارتی تحت عنوان "کارت گارانتی" به شما ارائه می گردد.در اینصورت می توانید از خدمات گارانتی یخچال که معمولا به صورت رایگان است استفاده نمائید.اگر مشمول این کارت نیستید و یا به هر دلیلی از موعد استفاده آن گذشته اید،می توانید با سرویسکاران تماس گرفته و از تعمیرکاران ما بخواهید که در محل شما اقدام به تعمیرات یخچال شما کنند.این خدمات با استاندارد ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت انجام خواهد شد.

علل عمده خرابی یخچال فریزر امرسان

  1. چرا یخچال فریزرم دمای هوای داخل را خنک نمی کند؟جواب می تواند گزینه های مختلفی باشد.خرابی لاستیک دور درب،خرابی فن،خرابی ترموستات،خرابی فن،اتمام گاز سرد کننده
  2. چرا یخچال موتور یخچال فریزرم داغ می کند؟علت می تواند تمام شدن عمر کمپرسور باشد.دمای موتور یک یخچال معمولی گاها و در ساعات اوج مصرف تا هشتاد درجه می تواند بالا برود.در غیر اینصورت ممکن است موتور اورلود(خرابی محافظ اضافه بار) شده و نیاز به تعویض داته باشد.
  3. چرا یخچال فریزرم صدا می دهد؟علت عمده صدای یخچال می تواند پایه موتور باشد.گاهی اوقات به هم ریختگی تراز یخچال می تواند دلیلی بر صدا باشد.فن یخچال نیز گاها به بدنه گیر کرده و صدا تولید می نماید.
  4. یخچال چرا روشن نمی شود؟!این حالت نیز می تواند به علت سوختن موتور یخچال،خرابی اورلود،خرابی ترموستات و یا موارد دیگر مانند خرابی دو شاخه سیم برق و یا اتصالی آن صورت گیرد.
  5. چرا بدنه یخچال برق دارد؟علت عمده برق داشتن بدنه یخچال می تواند خرابی سرپیچ لامپ درون یخچال باشد.همچنین سیم هایی درون یخچال وجود دارند که گاهی به علت از بین رفتن روکش آن،به بدنه یخچال گرفته و به دلیل فلزی بودن بدنه،جریان برق درون آن به راه افتاده و همین عاملیست بر برق داشتن بدنه یخچال فریزر.
  6. چرا آبسرد کن یخچال کار نمی کند؟دلیل عدم کارکرد آبسرد کن یخچال می تواند این موضوع باشد که مجرایی که جریان آب درون آن حرکت می نماید بسته شده است.این مجرا می تواند با اشیائ مختلف بسته شود.
  7. چرا یخچال سرمای بیش از حد دارد و مواد غذایی درون آن یخ می زند؟این موضوع می تواند علتی بر نشتی مجرای نفوذ گاز فریونی به داخل یخچال باشد.چنانچه دچار چنین مشکلی شدید می بایست لوله حاوی گاز به طور کامل تعویض و یا تعمیر شود.در صورتی که گاز یخچال تحلیل رفته باشد،می بایست مجدد شارژ شود.