سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

چه کسانی بهترین طراحان سایت در جهان هستند؟

    نظر

بسیاری از صاحبان مشاغل دارای یک تجربه “طراحی سایت بد” هستند.

زمانی که آنها یک طراح وب استخدام کرده اند و روند کار را دردناک می دانند. آنها بازگشت سرمایه را مشاهده نکردند. و کل این روند بیش از آنچه پیش بینی شده بود طی شد!

احتمالاً شما هم این داستان ها را شنیده اید.

یا بدتر ، شما خودتان آن را تجربه کرده اید.

و به همین دلیل شما می خواهید آژانس دیجیتال مارکتینگ مناسب استخدام کنید.

شما نمی خواهید وقت و هزینه خود را صرف کار با یک آژانس صرفاً درک اینکه آنها کاملاً شلوار هستند ، کنید و نمی خواهید بازدهی از سرمایه خود بدست آورید.

اما چگونه چنین آژانس / فریلنسری را پیدا می کنید؟

از کجا می دانید به چه کسی می توانید اعتماد کنید؟

چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که فقط صاحب مشاغل دیگری با داستان “طراح وب بد” نیستید.

آسان! در این پست وبلاگ ، ما می خواهیم لیستی از برترین آژانس های طراحی وب را از سراسر جهان به شما ارائه دهیم.

چرا این را می نویسید؟ آیا نمی دانید خدمات طراحی وب را ارائه می دهید؟
بله ، ما طراحی وب را به عنوان سرویس ارائه می دهیم (این مورد را فراموش نکردیم). اما ما می دانیم که برای همه مناسب نیستیم. و دلایل زیادی وجود دارد که ما ممکن است مناسب شما نباشد.

و ما مطمئناً آنقدر مغرور نیستیم که فکر کنیم تنها نمایندگی در طراحی وب هستیم. افراد زیادی در صنعت وجود دارند که کار آنها را تحسین و ارزش می دهیم.

بنابراین لیستی از کسانی که فکر می کنیم برترین آژانس های وب در جهان هستند ، تهیه کردیم.

چگونه این شرکت طراحی سایت را انتخاب کردیم؟

ما مدتی (حداقل 12 ماه) بیشتر این آژانس ها را دنبال کرده ایم و همیشه کارهای آنها را تحسین کرده ایم. این آژانس ها نه تنها وب سایت های شگفت انگیزی ایجاد می کنند ، بلکه هرکدام از آنها برای آموزش مستمر دانش خود سرمایه گذاری می کنند. این یک عامل عظیم در ایجاد این لیست بود.

از کجا بفهمیم آنها بهترین آژانس های جهان هستند؟

بدیهی است که ما هر طراح وب در جهان را نمی شناسیم بنابراین نمی توانیم همه آنها را شامل شویم اما اطمینان داریم که آژانس هایی که انتخاب کرده ایم تجربه شگفت انگیزی را برای شما و یک وب سایت خارق العاده را ارائه می دهند. ما کاملاً تشکر می کنیم که ممکن است نظر ما با نظر شما متفاوت باشد و این درست است اما ما فقط می توانیم طراحان وب را که می شناسیم و به آنها اعتماد داریم ، شامل کنیم.

چارچوب موفقیت وب سایت

این همان چیزی است که ما آن را چارچوب موفقیت وب سایت نامیده ایم. این چیزی است که ما برای کمک به شما در درک آنچه یک وب سایت کامل ایجاد می کند ایجاد کردیم.

ما آژانس هایی را انتخاب کرده ایم که از شش عامل اصلی موفقیت یک وب سایت آگاهی و شناخت دارند. در اینجا یک چرخ شلوار فانتزی برای شما قرار داده شده است تا ببینید اینها چیست. و شما می توانید در مورد 6 مورد اصلی که باعث ایجاد یک وب سایت موفق می شود ، در پست وبلاگ ما بیشتر بدانید.
در نهایت ، یک وب سایت خوب فقط یک وب سایت زیبا نیست. و یک طراح وب خوب فقط کسی نیست که وب سایت های زیبایی ایجاد می کند.
طراحان وب خوب (مانند تمام موارد موجود در لیست) درک درستی از این 6 نکته اصلی دارند. و طراحان وب که ما انتخاب کرده ایم همچنین دارای نقاط قوت خاصی در یک یا چند مورد از این مناطق هستند …

1. ظاهر

اگر می خواهید اثرگذار باشید ، یک برند بسازید و از جمعیت متمایز شوید ، ظاهر مهم است. گاهی اوقات توسعه دهندگان وب کمی درگیر قابلیت ها و کد ها می شوند و در واقع خوب جلوه دادن سایت نیستند!

2. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

سئو برای موفقیت وب سایت شما حیاتی است. همه ما می خواهیم در Google ظاهر شویم ، درست است؟ روش ها و روش های خاصی برای ساخت وب سایت ها وجود دارد که احتمال رتبه بندی آنها در نتایج جستجو را بیشتر می کند – مانند بارگیری آنها برای موبایل یا سریع.

3. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا می تواند باعث افزایش رتبه ، ایجاد ترافیک و ایجاد هدایت برای تجارت شما شود. آژانس های طراحی وب خوب باید در زمینه محتوا به شما کمک کنند ، مانند اینکه بفهمید کاربر چگونه می تواند محتوای شما را مشاهده و جستجو کند یا چطور خوانندگان را به لید تبدیل کند.

4. تجربه کاربری

این یک کلاه بزرگ است. هر آژانس طراحی وب باید تجربه کاربر را درک کند. تجربه کاربر اساساً استفاده از وب سایت شما آسان است. آژانس ها باید وب سایت هایی ایجاد کنند که به کاربران شما کمک کند تا به راحتی در سایت شما جریان پیدا کنند.

5. تولید محتوا

اگر می خواهید وب سایت شما بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند ، پس به یک آژانس برای کمک به آن نیاز دارید. همه چیز ، از فراخوانی تا کنش (اندازه / رنگ / متن) گرفته تا قرار دادن محتوای خوب باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. یک نمایندگی خوب این کار را برای شما انجام می دهد.

شما می توانید طراحان وب را استخدام کنید

بنابراین اکنون شما باید درک خوبی از معیارهای ما داشته باشید – آژانس هایی که از همه موارد فوق آگاهی دارند ، و نقاط قوت کلیدی خاص در یک یا چند مورد از آنها را دارند. همچنین این آژانس ها هستند که به طور مداوم یاد می گیرند و پیشرفت می کنند ، بنابراین می توانند این دانش را به مشتری خود منتقل کنند و آن را در وب سایت های خود اعمال کنند