سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و نشت لوله به صورت عمده در ایران با دستگاه های قدیمی یا با گزاشتن یک لوله یا لیوان بر روی زمین انجام می گرفت و درصد سعی و خطا در این روش بسیار زیاد بوده و خسارات بسیاری را به همراه داشت .

لوله باز کنی با توجه به حقوق مشتری و خط مشی مدیران خود دستگاه های ویژه ای را از کشورهای مختلف از جمله آمریکا و ژاپن خریداری و پس از آموزش در اختیار پرسنل خود قرار داد .

با این دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بسیار دقیق انجام می شود و درصدخطا بسیار پایین است و جای نگرانی برای شما مشتری گرامی باقی نخواهد ماند . چراکه این دستگاه قادر است عمق و میزان ترکیدگی را نیز مشخص کند .

روش تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه بدین صورت است که این دستگاه ها با دریافت امواج صوتی که از خروج آب از لوله ایجاد می شود جای دقیق نشت و ترکیدگی لوله را پیدا کرده و کار برای متخصصین راحت تر می شود .

به طور کلی تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه بسیار آسانتر از روشهای معمول است اما بسیاری از شرکتها بدلیل قیمت بالای این دستگاه ها از تهیه آن خودداری می کنند و با آزمون و خطا خسارات بسیاری را برای مشتری رقم می زنند .

چه زمانی لازم است جهت تشخیص ترکیدگی لوله اقدام کنیم ؟

  • مبلغ قبض آب بیش از حد نرمال باشد
  • در شب و زمان سکوت صدای آب به گوش برسد
  • بر روی دیوار لک و نم زدگی دیده شود
  • با افت فشار آب روبرو شویم
  • از سقف و دیوار آب چکه کند
  • بوی نم و رطوبت از یک قسمت خانه استشمام شود

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب چطور انجام می شود ؟

بهترین امتیاز دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله ، شناسایی دقیق محل ترکیدگی لوله بدون نیاز به تخریب و کندن نقطه ی مورد احتمال در کمترین زمان ممکن است که درحقیقت این روش بسیار مفید یعنی تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در واقع با توجه به هزینه سنگین بررسی و بازسازی محل ترکیدگی لوله، صرفه جویی اقتصادی کاملا مناسبی است. دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه درحقیقت بر اساس امواج کار میکند. دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله یا نشت یاب به کمک گیرنده ای  قوی و فوق حساسی که دارد حتی کوچک ترین امواجی بر اثر ترکیدگی لوله و یا نشت لوله ایجاد شده را دریافت کرده و شناسایی میکند آن هم بدون نیاز به تخریب و بررسی مستقیم ترکیدگی لوله ها را شناسایی میکند.

قیمت تشخیص ترکیدگی لوله

قیمت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در خدمات فنی تهران بر اساس نرخ اتحادیه می باشد و با توجه به نوع دستگاه متغیر است، معمولا قیمت این دستگاه ها به دلیل وارداتی بودن آنها بسیار بالا بوده و شرکتهای خدمات فنی هزینه های زیادی برای تشخیص با دستگاه از مشتری دریافت می کنند اما خدمات فنی تهران با هزینه ای کمتر از نرخ اتحادیه اقدام به تشخیص محل ترکیدگی لوله می کند.

 

http://asmatashkhis.com