سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

چگونه لوازم جانبی جاروبرقی و جاروشارژی را انتخاب کنیم؟

انتخاب لوازم جانبی مناسب برای جاروبرقی و انتخاب لوازم جانبی مناسب برای جاروشارژی شما بسیار مهم است. آنها کار را سریع و مؤثر انجام می دهند. و در حالی که بیشتر جاروبرقی های بوش دارای ضمیمه های جانبی هستند، بسیاری از لوازم جانبی جهانی وجود دارند که کار را برای شما بسیار آسان تر می کنند. در اینجا مختصراً از متداول ترین لوازم جانبی جاروبرقی و جاروشارژی، عملکردی که وجود دارد و آنچه را می توان در لوازم جانبی با کیفیت جستجو کرد، آورده شده است.

انواع ابزار های جاروبرقی و جاروشارژی

برس

این ابزار جاروبرقی و جاروشارژی عالی برای چوب های سخت، کاشی و کف صاف. گسترده تر این است که پوشش بیشتری را دریافت خواهید کرد که زمان جاروبرقی کردن شما را کاهش می دهد. موهای طبیعی نسبت به نایلون برتر هستند.

ابزار مناسب شکاف

اینها در جاروبرقی و جاروشارژی برای وارد شدن به گوشه ها و ترک ها استفاده می شوند و قسمت باریک باریک باعث افزایش نیروی مکش می شود. پیدا کردن یکی از شکافهای جانبی باعث بهبود جریان هوا و جلوگیری از گرفتگی می شود.

برس های گرد و غبار

این ابزار جاروبرقی و جاروشارژی برای غبارگیری روی قفسه، قالب ریزی و سطوح صاف استفاده می شود. موهای طبیعی مانند موهایی که از موی اسب یا گراز ساخته شده اند طولانی ترین طول را دارند و روی مبلمان مبلمان ملایم تر است. موهای نایلونی تمایل به پیچ و خم شدن دارند.

ابزار اثاثه یا لوازم داخلی

این ابزارها در جاروبرقی و جاروشارژی برای تمیز کردن مبلمان پارچه ای و پله های فرش عالی هستند. بیشتر آنها از پلاستیک سخت ساخته شده اند، اما مراقب کسانی باشید که نوار موی نایلونی دارند. این نوار باعث ترشح سطح و کمک به از بین بردن زباله های تعبیه شده می شود.

پیوست های توربو

ابزارهای توربو برای چرخاندن برس غلتکی در جاروبرقی و جاروشارژی استفاده می شوند. آنها به عنوان یک دستی کوچک برای استفاده به عنوان وسیله ای برای اثاثه یا لوازم داخلی یا قالی های فرش کوتاه استفاده می شوند. به دنبال مواردی باشید که توسط وسل ورک از آلمان ساخته شده است. اینها بهترین مواردی هستند که مورد استفاده قرار گرفته و در بسیاری از کیت های جاروبرقی مرکزی ارائه می شود. آنها برای نگهداری از توربین نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، مجاری از آن کوچکتر است و در جاروبرقی و جاروشارژی قدرت این ابزارها کاهش می یابد، اما برهم زدگی اضافه شده از یک برس قلاب ریسندگی در واقع چیزی را برداشت می کند. برای فرش های شمع متوسط ??و ضخیم توصیه نمی شود.

* این ابزارها در 1 1/4 “(استاندارد) و برخی در 35 میلی متر (اروپایی متریک) عرضه می شوند .چند مارک دارای پیوست های اختصاصی هستند و ممکن است به استفاده از آداپتور احتیاج داشته باشند.

http://topemdad.ir/how-to-choose-vacuum-cleaner-and-vacuum-cleaner-accessories/