سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

چگونه از ترکیدگی لوله ها پیشگیری کنیم

اثرات لوله ترکیده شده ممکن است شما را خیلی ناراحت کند و همچنین در صورت بالا بودن شدت آن می تواند مخرب باشند. یک لوله ترکیده در سیستم اصلی می تواند موجب خسارت به دیوارها ، سقف ، نمای ساختمان و حتی وسایل شما شود.

بهترین راه برای بالا بردن عمر سیستم لوله کشی و جلوگیری از خطر ترکیدگی و شکستن لوله این است که ما در همان ایتدای کار و زمان لوله کشی از یک استادکار ماهر استفاده کنیم تا تمام لوله ها در جای مناسب،کاملا محاسبه شده و ایمنی ساخته شود.

از حلال ها و لوله بازکن خانگی برای لوله های فاضلاب کمتر استفاده کنید

همچنین می‌توانیم تا جایی که برایمان ممکن است مخازن آب سرد را با عایق بندی کنیم،لوله هایی که در معرض هوای خیلی سرد و یا خیلی گرم هست را عایق بندی کنیم و یا همان طور که مطرح شد لوله های قدیمی که احتمال پوسیدگی آنها می رود را تعویض نماییم.

به هر حال شکستن لوله و نشتی آب به طور کامل قابل جلوگیری نیست. اما نگران این اتفاق نیز نباشید. متخصصین تشخیص ترکیدگی لوله آماده پیداکردن و رفع ایرادات هستند.

در بعضی موارد دیده شده که شرکت های تخلیه چاه و لوله بازکنی با استفاده نادرست و ناشیانه از از دستگاه های خود مثل فنر لوله بازکنیباعث ایجاد شکستگی در نواحی دیگر سیستم لوله کشی فاضلاب شده اند.

پیدا کردن محل ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله در مواردی می تواند بسیار ساده باشد اگر که نشت آب خود را در جایی نمایان کند ولی در عین حال می تواند بسیار گول زننده باشد چون آب می تواند راه خود را در هرجایی نشان دهد و ممکن است شما به دنبال پیداکردن محل نشت آب خرابی های بسیاری را به وجود بیاورید. بهترین راه ممکن تشخصی ترکیدگی لوله با دستگاه است.

در گذشته تشخیص علت نم و رطوبت به وسیله مشاهده و حتی گوش دادن انجام می شد ولی با پیشرفت تکنولوژی و با کمک دستگاه های جدید می‌توان در کمترین زمان ممکن محل نشتی آب را به درستی و دقیق تشخیص داد.

این راه های جدید در ظاهر شاید گران قیمت باشند ولی می‌توانند از نظر اقتصادی از راه های قدیم به صرفه تر هستند چون عملیات تخریب را به میزان قابل توجهی پایین می آورند. زیرا که در آنها نیاز به شکاف در منطقه وسیعی از دیوار یا کف خانه نیست.

این دستگاه ها دقت و حساست بالایی دارند و می توانند با احتمال خطای کم محل نشتی آب را تشخیص داده و برای رفع آن، نقطه دقیق نشتی را مشخص کنند . دستگاه های صوتی، که به آنها دستگاه های مافوق صوت نشتی یاب نیز می گویند، توسط متخصصان تاسیسات به کار گرفته می شوند تا محل ترکیدگی لوله و نشت آب به خوبی مشخص شود.

با کمک این دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله ، پیدا کردن محل نشتی و یا محل دقیق شکستگی لوله ساده تر شده است و سریعتر می توان از آسیب های بعدی جلوگیری کرد. پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر در جایی سیستم لوله کشی شما دچار ترکیدگی شد حتما با متخصصان تشخیص ترکیدگی لوله و لوله بازکنی تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که در خانه شما حاضر شوند و صد البته که از آنها بخواهید با تجهیزات کامل در آنجا حاضر شوند.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

یکی از مشکلات رایج در ساختمان ترکیدگی لوله و ایجاد نم و رطوبت در سقف و دیوار ها می باشد. در این راستا می باست به صورت اصولی و با استفاده از روش های دقیق محل دقیق ترکیدگی و یا نشتی لوله ها تشخیص داده شود. تشخیص ترکیدگی لوله اگر تنها با تکیه بر تجربه و وسایل قدیمی انجام شود میتواند باعث هزینه های اضافی و صرف زمان زیاد برای تشخیص ترکیدگی لوله شود. گروه اسما تشخیص با  استفاده از دستگاه های به روز آمریکایی اقدام به تشخیص محل ترکیدگی لوله در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه خطایی می کند تا آسودگی خیال و راحتی را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

 

پرسنل و تکنسین های اسما تشخیص آموزش های تخصصی جهت کار با دستگاه های به روز دنیا جهت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را دیده اند تا بتوانند اطمینان شما عزیزان را بدست بیاورند و هرگونه نم و رطوبت ، نشتی و ترکیدگی لوله را تشخیص بدهند و آن را به صورت 100 درصدی و مادام العمر با ضمانت برطرف نمایند. نحوه کار دستگاه های شناسایی و تشخیص ترکیدگی لوله به این صورت است که امواج صوتی ناشی از خروج آب از لوله را دریافت میکنند و از این طریق محل دقیق آن را شناسایی میکنند علاوه بر محل دقیق قادر به تشخیص میزان و عمق ترکیدگی لوله نیز هستند در نتیجه سرعت کار افزایش و دقت انجام بالا می رود.

http://asmatashkhis.com/تشخیص-ترکیدگی-لوله/