سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

10 مشکل معمول در آشپزخانه و تعمیر آن وسایل

    نظر

این که یخچال شما خنک نمی کند یا اجاق گاز غذا شما را گرم نمی کند ، از معمول مشکلات در آشپزخانه اند که باید این وسایل تعمیر شود. دریابید که چه چیزی باعث ایجاد مشکل شده و آیا نیاز به تعمیر یا جایگزینی دارد.

دانستن میانگین امید به زندگی از وسایل اصلی و وسایل آشپزخانه کوچک می تواند به جلوگیری از غافلگیر شدن شما کمک کند. اما اگر مشکل فراتر از مهارت شما برای عیب یابی و رفع مشکل است ، همیشه می توانید برای مقابله با یک یا چندین تعمیر لوازم خانگی ، با تاپ امداد تماس بگیرید.

1)یخچال یا فریزر گرم

اگر یخچال یا فریزر شما خنک نیست ، بررسی کنید که درها به طور کامل بسته می شوند و اینکه مهر و موم شده است. حتما به چراغ های هشدار دهنده توجه کنید. توجه داشته باشید هرگونه گرما ، قطره یا سر و صدای غیرمعمول مشکل به حساب می آید. توجه داشته باشید که کندانسور یخچال و فریزر عامل گرما تولید می کند ، اما نباید بیش از حد باشد. برای تعمیر این وسایل آشپزخانه میتوانید به مرکز تاپ امداد تماس بگیرید.

2) بودادن یخچال یا فریزر

این می تواند ناشی از غذایی باشد که به دلیل کنترل دما یا غفلت از بین رفته است. قبل از اینکه دستگاه را با مواد غذایی بو یا کپک زده بیرون آورید ، سطل ها و قفسه ها را با صابون بشویید ، اجازه دهید واحد هوا خارج شود. دمای داخلی را در تنظیمات بهینه 0 و 40 درجه فارنهایت تنظیم کنید.

3)عدم تنظیم اجاق گاز

اگر غذا به سرعت در فر شما می سوزد یا برای پخت و پز خیلی طولانی طول می کشد ، یک دماسنج اجاق خریداری کنید تا تنظیمات دما را بررسی کنید. اجاق گاز فقط به جای تعویض نیاز به اعتبار سنجی مجدد دارد.

4)مایکروویو گرم نمی کند

اگر مایکروویو شما آنطور که باید غذا را گرم نمی کند ، می تواند مگنترون یا سایر مکانیسم های معیوب باشد. هنگامی که مایکروویو در حالت خالی روشن است میتواند مشکل ساز باشد. شما به احتمال زیاد نیاز به جایگزین کردن قسمت یا واحد به طور کامل دارید.

5)عدم چرخش صفحه مایکروویو

اگر بشقاب نچرخد ، غذای شما می تواند به طور کامل پخته و یا به طور ناموزون پخته شود. صندوق عقب را تمیز کنید و مطمئن شوید که توسط خرده های بزرگ مانع ایجاد نشده است. یک احتمال این است که موتور فرسوده است. خوشبختانه ، این یک مشکل آسان است قطعات و دستورالعمل های مربوط به سازنده و مدل را بررسی کنید.

6)نشت شیر آب

این مشکل یکی از مشکلات عمده درون آشپزخانه است. خوشبختانه رفع شیر آب نشتی ساده است. اگر یک شیر آب انشعاب دارد ، صفحه شیر آب را تمیز کنید. اگر متوجه آب یا قالب زیر سینک شده اید ، نشتی در نزدیکی خط تخلیه نخود را بررسی کنید. همچنین زباله ها و خطوط آب منتهی به سایر وسایل را بررسی کنید.

7)خروجی سینک کار نمی کند

اگر دارنده شما ضایعات مواد غذایی را رد نمی کند ، ابتدا دکمه توسط را امتحان کنید. اگر این مشکل را حل نکرد ، سعی کنید یک یا دو مکعب یخ خرد کنید. اگر گمان می کنید با مواد غذایی یا وسایل نقره ای مسدود شده است ، قبل از تلاش برای از بین بردن انسداد آن را جدا کنید. همچنین واشر لاستیک آسیب دیده را جایگزین کنید.

8)هودکار نمی کند

این مشکل می تواند به دلیل مشکلات حرکتی ، مجاری چربی گیر شده یا فیلتر هوای مورد نیاز برای تعویض یا تمیز کردن ایجاد شود. فیلترهای هوا یک رفع ساده هستند. به دنبال قطعات و دستورالعمل های جایگزینی موتور بر اساس مدل خود باشید. بازرسی و تمیز کردن کارخانجات می تواند مشکل باشد. در نظر بگیرید برای تمیز کردن منافذ با یک متخصص تماس بگیرید.

9)ماشین ظرفشویی که ظروف را تمیز نمی کند

اگر روی ظروف خود به علامت های سفید مشاهده می کنید ، این می تواند نتیجه بقایای صابون باشد. در نظر داشته باشید که مواد شوینده خود را برای ایجاد درخشش ظروف تغییر دهید. برای تعمیر این وسایل آشپزخانه میتوانید به مرکز تاپ امداد تماس بگیرید.

10)آشپزخانه گاز یا برقی کار نمی کند

اگر مشعل های شما کار نمی کنند ، چندین دلیل احتمالی وجود دارد. تعمیر مشعل گاز می تواند به سادگی جایگزین فندک باشد. تعمیر مشعل برقی می تواند با یک عنصر سطحی شکسته ، قفل کودک یا فرسودگی ناشی از افزایش برق باشد.

http://topemdad.ir/10-مشکل-معمول-در-آشپزخانه-و-تعمیر-آن-وس/