سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

5 بهانه برای انجام ندادن بازاریابی محتوا

بله، همه آنها را شنیده ایم. حتی بسیاری از آنها را خودمان گفته ایم. اما حقیقت این است کهبازاریابی محتوا برای ماندن در اینجاست. گوگل آن را دوست دارد. مردم آن را دوست دارند. بنابراین اگر می خواهید موفق باشید، این بهانه گیری را کنار بگذارید و آن را انجام دهید!

1. “من وقت ندارم.”

آهان آن شاه بلوط قدیمی.

این یکی است که بیشتر از همه استفاده می کنم. چطور می توانم برای انجام این کارهای بازاریابی محتوا وقت پیدا کنم!

یک پاسخ بسیار ساده وجود دارد …

زمان گذاشتن.

میدونم متاسفم. ای کاش می توانستم یک ماشین جادویی به شما بدهم که زمان را متوقف کند ، اما اگر من یک دستگاه داشتم ، احتمالاً می خواستم آن را در جزایر کیمن بنوشم و کوکتل یا چیزهای دیگری بنوشم.

بازاریابی محتوایی باید بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی شما باشد. این برند شما را می سازد ، به جستجوگرها کمک می کند و در بین مخاطبان شما اقتدار و اعتماد ایجاد می کند. مزایای آن بسیار بیشتر از زمان است.

اما من این را می گویم. در مورد بازاریابی محتوای خود هوشمند باشید. اگر نمی توانید از پس آنها بر آیید ، به هشت سایت مختلف رسانه اجتماعی بپیوندید. فقط دو یا سه تا داشته باشید که واقعاً خوب کار می کنید. و هدف ایجاد یک پست ویدیویی / اینفوگرافیک / وبلاگ و غیره در فریم های زمان واقعی است. بنابراین اگر این به معنای یک بار در هفته / دو هفته / ماه است ، پس همینطور خواهد بود. اما اطمینان حاصل کنید که آن را انجام می دهید.

2. “من نمی دانم در مورد چه چیزی بنویسم”

مطمئناً

شما در زمینه خود متخصص هستید. خواه این باشد باغبانی ، بام سازی ، زیبایی مو و مو ، مدیریت پول ، ریزه کاری ها ، جراحی های زیبایی ، شهرک های طلاق ، لباس زیر یا میمون های عنکبوتی ، شما بی نظیر هستید زیرا در مورد صنعت خود بیش از یک زن یا مرد متوسط ??در آنجا اطلاعات دارید.

خوب این به چه معنا است؟

این بدان معنی است که شما باید در مورد چیزی که دوست دارید صحبت کنید!

من عاشق نوشتن و بازاریابی محتوا هستم. اما غالباً ، وقتی من درمورد این موضوع با دوستان / خانواده ام سر و صدا می کنم ، آنها چشمهایشان را می چرخانند و سرشان به میز می خورد.

اما آنلاین ، متفاوت است. مخاطبان شما همان چیزی را دنبال می کنند که به آن علاقه دارید. و شما باید در مورد آن صحبت کنید بدون اینکه کسی چرت بزند! چقدر حیرت انگیز است؟

3. “نوشتن من به اندازه کافی خوب نیست.”

مطالب فقط نوشتن نیست. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید. می توانید در این باره توییت بزنید ، از فیس بوک استفاده کنید ، فیلم بسازید ، رقص تفسیری بپردازید ، اینفوگرافی ایجاد کنید و عکس بگیرید.

اگر همه چیز به نظر ترسناک است و شما فقط می خواهید به نوشتن پایبند باشید ، به یاد داشته باشید ، اکثر مردم دنبال محتوای عالی هستند – پاسخ به سوالات آنها ، سرگرمی ، چیزی برای خندیدن یا گریه کردن آنها یا هر دو.

آنها کار شما را با قلم قرمز انجام نمی دهند و به آن چربی بزرگ “F” می دهند.

و بنابراین اگر اشتباه کنید چه می کنید؟ و برخی از زخم های هوشمند در قسمت نظرات به شما می گویند که شما اشتباه را به اشتباه نوشتید (* سرفه * داستان واقعی * سرفه *). سپس فقط بگویید ، “احمقانه من!” و حرکت کن

متوجه خواهید شد که با نوشتن ادامه مطلب با گذشت زمان بهبود می یابد. من به همه توصیه می کنم از Microsoft Word برای غلط املایی مفید استفاده کنند. فقط به یاد داشته باشید که کلمه مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال: به طور قطع و با سرکشی اغلب از طریق غلط گیر املا اشتباه گرفته می شوند!

همچنین می توانید از نرم افزاری مانند grammarly استفاده کنید که هجی و دستور زبان شما را بررسی می کند.

4. “اگر مردم فقط خودشان این کار را بکنند چه؟”

بنابراین بسیاری از مشتریان این حرف را به من می زنند و من همیشه به همان مثال برمی گردم.

من این بحث را چند سال پیش با خانمی داشتم که اکنون صاحب یک نانوایی موفق است. من به او توصیه کردم که فیلمهای YouTube را در مورد نحوه ساخت و تزئین کیک انجام دهد. او مثل اینکه من یک احمق بودم به من نگاه کرد.

“اگر من به آنها بگویم که چگونه این کار را انجام دهند ، آیا آنها فقط از بین نمی روند و خودشان این کار را می کنند؟” او پرسید.

و او حق داشت همیشه این خطر وجود دارد که برخی از مشتریان بالقوه شما از بین بروند و خودشان این کار را انجام دهند. اما خطر بسیار ناچیز است.

فکر می کنید کسی بتواند آنچه را که سالها و سالها برای یادگیری و ساخت آن صرف کرده اید کپی کند؟ نه

آیا مردم وقت لازم را برای یادگیری آموخته های شما دارند؟ به طور کلی ، نه

بنابراین او این کار را کرد و این اجازه را به او داد تا به عنوان یک کیک فوق العاده سفارش دهنده به یک مقام تبدیل شود و تجارت او از قوت به قوت دیگری رشد کند. او حتی کلاسهای نانوایی را معرفی کرده است!

5. “من می ترسم خودم را آنجا قرار دهم.”

حالا ، این یکی که می توانم با آن همدردی کنم. قرار دادن خود در آنجا ترسناک است و همیشه این احساس خنده آور وجود دارد که مردم در مورد شما قضاوت خواهند کرد.

اما وقتی این را می گویم به من اعتماد کن ، من فقط تا به حال دیده ام که یک پاسخ مثبت مثبت نسبت به افرادی که خود را در آنجا قرار می دهند ، اگر آنها این کار را به روشی مفید و جذاب انجام دهند.

مردم به طور کلی افراد خوبی هستند. بله ، اینترنت پر است از چند عجیب و غریب اما به راحتی قابل تشخیص و چشم پوشی است. اما اگر کسی با نظر شما مخالف باشد چه می کنید؟ پس عالی! این بدان معناست که آنچه شما انجام می دهید کار می کند. شما در حال ایجاد مکالمه و بحث هستید.

سخت ترین کار این است که اولین پست یا ویدیوی وبلاگ باشید. شما می خواهید کامل و شگفت انگیز باشد و همه فقط آن را دوست داشته باشند. خوب ، این کار دوست داشتنی خواهد بود اما به احتمال زیاد تمام توجه مورد نظر شما را جلب نخواهد کرد. بازاریابی محتوا یک بازی آهسته است و با گذشت زمان بسیار پیشرفت خواهید کرد. اما ترفند این است که ادامه دهید ، اطمینان حاصل کنید که کار شما به بهترین شکل ممکن است اما بیش از حد فکر نکنید. فقط چشمهایت را ببند دکمه ارسال یا بارگذاری را بزنید و قسم می خورم که فقط چیزهای خوب از آن خارج می شوند.

هیچ کس با ترس بیش از حد به جایی نرسیده است. وب نبض