سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

11 دلیل برای رتبه ندادن گوگل به سایت و نحوه رفع آن

    نظر

کاملاً آن را دریافت می کنم … شما یک وب سایت زیبا پیدا کرده اید ، به آن افتخار می کنید ، اما ناامید شده اید.

هیچ کس نمی تواند شما را در Google پیدا کند.

شما می توانید بهترین وب سایت در جهان را داشته باشید اما اگر مردم نتوانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند ، هیچ گونه سوال یا فروش نخواهید داشت.

به عنوان یک آژانس طراحی وب که همچنین در زمینه SEO تخصص دارد ، مشتریان بالقوه این سوالات را از ما می پرسند:

– چرا مشتریان احتمالی ما نمی توانند ما را در Google پیدا کنند؟
– برای اینکه وب سایت خود را در صفحه اول Google قرار دهیم ، باید چه کار کنیم؟

Google شماره یک وب سایت پربازدید است و بیشترین میزان جستجو را به وب سایت های جهان هدایت می کند. به همین دلیل حضور پررنگ در نتایج جستجو بسیار مهم است.

واقعاً مهم است که شما به عنوان صاحب مشاغل بدانید که وب سایت شما چه مشکلی دارد و برای رفع آن چه کاری می توانید انجام دهید.

با مرور صدها وب سایت در طی چند سال گذشته ، متوجه شدم که 11 دلیل اصلی وجود دارد که وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه خوبی ندارد.

بنابراین ، اگر از عملکرد وب سایت خود ناامید شده اید و می خواهید سریع به راه حل های رفع آن پی ببرید ، به مکان مناسب رسیده اید.

فروش وب سایت را افزایش دهید

1. رقبا

بیا با آن روبرو شویم. شلوغی برخی از صنایع بیشتر از صنایع دیگر است و ممکن است برخی از رقبای شما بودجه زیادی برای بازاریابی در پشت خود داشته باشند. به همین دلیل است که ممکن است شما در صفحه اول برای کلمات کلیدی اصلی خود رتبه بندی نکنید.

چگونه می توانید رقبا را بررسی کنید؟

با جستجوی ساده محصولات یا خدمات اصلی در Google ، اندازه و وزن رقابت به شما نشان می دهد.

به جستجوی زیر برای “تختخواب های فروشی” نگاهی بیندازید.

همانطور که می بینید ، تعداد نتایج مسخره است (بیش از 173 میلیون). اگرچه بسیاری از این نتایج مرتبط نیستند ، شما همچنان با DFS ، Argos و Dreams رقابت می کنید. اینها همه سازمانهای عظیمی هستند و احتمال اینکه وب سایت مشاغل کوچک خود را در صفحه اول قرار دهید بسیار کم است.

در مورد رقابت خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

می توانید سعی کنید روی بخش خاصی از بازار هدف خود تمرکز کنید.

به جای تلاش برای رتبه بندی ملی برای کلمه کلیدی “تختخواب های فروشی” ، می توانید بر روی مخاطبان محلی مانند “تختخواب های فروشی در منچستر” تمرکز کنید.

اگر به دنبال بازار کوچکتر بروید ، رقابت کمتری وجود دارد و شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر برای آن موقعیت جغرافیایی وجود دارد.

گزینه دیگر یافتن جایگاهی در صنعت شماست. به جای هدف برای “تختخواب برای فروش” می توانید به سراغ “تختخواب های کودک برای فروش” بروید.

رقابت برای جستجوی خاص بیشتر به مراتب کمتر است و شما شانس بیشتری برای عملکرد خوب در نتایج جستجو دارید.

شما باید واقع بین باشید و اگر رقبای شما همه سازمان های بزرگی هستند ، ممکن است مجبور باشید استراتژی خود را تنظیم کنید. در دراز مدت از من تشکر خواهید کرد

2. Google وب سایت شما را ایندکس نکرده است

اگر یک وب سایت کاملاً جدید دارید و در Google خود را نشان نمی دهید ، ممکن است به این دلیل باشد که Google هنوز شما را لیست نکرده است.

چگونه بفهمیم وب سایت شما ایندکس شده است یا خیر.
بنابراین ، چگونه می دانید که وب سایت شما در Google لیست شده است؟

با استفاده از پیشوند زیر در جستجوی گوگل می توانید به این موضوع پی ببرید.

سایت: Yourite.com (بدون “www.” و “/”)

اگر می توانید وب سایت خود را در نتایج جستجو نشان دهید و در بالاترین سطح قرار دارید ، دیگر جای نگرانی نیست. این به این معنی است که شما ایندکس شده اید. معمولاً لیست کاملی از همه صفحات وب خود را مشاهده خواهید کرد و این همان چیزی است که شما به آن امیدوار هستید.

از طرف دیگر ، اگر در بالای صفحه نیستید یا اصلاً خود را نشان نمی دهید ، این احتمال وجود دارد که Google هنوز وب سایت شما را ایندکس نکرده است.

چگونه می توانید وب سایت خود را با گوگل فهرست بندی کنید؟

به هر حال Google باید سرانجام وب سایت شما را پیدا کند ، اما ممکن است چند هفته طول بکشد. نه تنها این ، اگر مشکلی در سایت شما رخ دهد ، شما تا هفته ها از این موضوع اطلاع نخواهید داشت.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید افزودن وب سایت خود به Google Search Console (ابزارهای وب مستر قبلی) و تهیه نقشه سایت برای آنها است.

این به گوگل می گوید که می خواهید کدام صفحات را در نتایج جستجوی خود نشان داده و روند کار را تسریع کنید. همچنین در صورت وجود هرگونه خطای فنی در وب سایت شما به شما اطلاع خواهد داد.

3. وب سایت شما برای موبایل مناسب نیست

در این شکی نیست استفاده از تلفن همراه سبقت گرفتن از دسک تاپ است ، به همین دلیل داشتن یک وب سایت دوستانه برای موبایل امری حیاتی است. اگر این کار را نکنید ، به طور جدی بر روی رتبه بندی شما در نتایج جستجوی تلفن همراه تأثیر می گذارد.

در حالت ایده آل ، وب سایت شما باید “پاسخگو” باشد ، به این معنی که وقتی سایت شما از طریق تلفن همراه یا iPad مشاهده می شود ، شکل آن دستگاه خاص را می گیرد. این نباید کار سختی باشد و به کشیدن و فشار دادن نیاز دارد. این تجربه کاربر بدی است ، به همین دلیل Google شما را مجازات خواهد کرد.

چگونه می توان فهمید که آیا وب سایت شما پاسخگو است یا خیر
برای اینکه بفهمید آیا وب سایتی پاسخگو دارید از ابزار Google Friendly Test Friendly بازدید کرده و URL وب سایت خود را وارد کنید.

این کار شما را به صورت پاس یا شکست نشان می دهد.

چگونه می توانید وب سایت خود را پاسخگو نشان دهید

اگر یک طراح وب سایت شما را ایجاد کرده است ، در مورد پاسخگو بودن با آن صحبت کنید. اگر خوش شانس باشید ، گران نخواهد بود!

اگر از وردپرس استفاده می کنید و وب سایت خود را مدیریت می کنید ، می توانید یک قالب جدید وردپرس نصب کنید که پاسخگو باشد. همچنین ممکن است بتوانید همان مضمون را حفظ کنید اما یک پلاگین اضافی بخرید تا بتواند آن را در تست دوستانه تلفن همراه بگذارد.

بدترین حالت ، ممکن است مجبور شوید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید. تبدیل یک وب سایت قدیمی همیشه آسان نیست و ممکن است صرف هزینه برای یک طراحی جدید کاملا آسان تر باشد.

داشتن یک وب سایت پاسخگو بسیار مهم است ، هم برای سئو و هم برای تجربه کاربر.

4. برچسب های متا بهینه نشده است

موتورهای جستجو از داده های Meta برای بررسی اینکه وب سایت شما در چه زمینه ای است استفاده می کنند. هر یک از صفحات وب شما دارای مجموعه متا تگ های خاص خود است و می توان آنها را برای توصیف محتوای آن صفحه بهینه کرد.

برخی از این اطلاعات در واقع در نتایج جستجو نشان داده می شوند ، بنابراین شما باید بدانید که چگونه آنها را تغییر دهید زیرا این اولین چیزی است که بازدیدکنندگان شما قبل از کلیک بر روی سایت شما مشاهده می کنند.

عنوان شما و برچسب های Meta شما

11 دلیل برای رتبه بندی نکردن در Google و نحوه رفع آن

چگونه می توانید متا داده خود را بررسی کنید؟

می توانید با استفاده از این ابزار لیستی از صفحات خود را به همراه برچسب های متا آنها جمع آوری کنید. آدرس های اینترنتی خود را به راحتی وارد جعبه کنید و روی ارسال کلیک کنید. شما می توانید لیست کامل را بارگیری کرده و آنچه را Google می تواند ببیند مشاهده کنید.

به شرطی که از سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید ، به راحتی می توانید با استفاده از تنظیمات هر صفحه ، متا تگ های خود را به روز کنید.

چگونه می توانید برچسب های عنوان خود را بهبود ببخشید

برچسب های عنوان شما بسیار مهم هستند و بسته به آنچه در آنها قرار می گیرید ، بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر می گذارند. اینجا نکاتی وجود دارد:

  • کلمات کلیدی را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، قرار دهید
  • طول را کمتر از 55 نویسه نگه دارید تا موتورهای جستجو کوتاه نکنند
  • به جای “تختخواب |.” از یک جمله جمله مانند “فروش تختخواب در تختخواب یک نفره و دو نفره” استفاده کنید تخت های یک نفره | تختخواب دو نفره | تختخواب ارزان »

چگونه می توانید توصیفات Meta خود را بهبود ببخشید؟

توضیحات متای شما در رتبه بندی شما حساب نمی شود اما در نرخ کلیک شما حساب می شود. به همین دلیل مهم هستند. در اینجا چند نکته:

  • سوالی بپرسید؟ این یک روش خوب برای فریب بازدیدکننده بالقوه شما به عنوان مثال است. چرا وب سایت من در Google رتبه بندی نمی کند؟
  • طول را زیر 155 نویسه نگه دارید تا موتورهای جستجو کوتاه نکنند
  • برای سهولت در تماس با دیگران ، تماس با اقدام یا شماره تلفن را در آن بگنجانید

سئو وردپرس

اگر از پلتفرم وردپرس استفاده می کنید ، می توانید افزونه Yoast SEO را نصب کرده و تغییرات را به راحتی انجام دهید.

برای کسب راهنمایی های بیشتر درباره SEO در مورد صفحه ، می توانید این مقاله را بخوانید.

5. بهینه سازی محتوای ضعیف

آیا محتوای وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کرده اید؟

باور کنید یا نه ، گوگل در واقع به کمک شما نیاز دارد. ما دوست داریم فکر کنیم که آنها همه پاسخ ها را دارند ، اما در واقع شما باید کاری انجام دهید که خودتان انجام دهید.

بیش از 200 شاخص وجود دارد که Google برای رتبه بندی وب سایت شما در نتایج جستجو استفاده می کند. با افزودن و ویرایش عناصر مختلف در وب سایت از جمله برچسب های متا مانند مواردی که در مرحله 4 ذکر کردیم ، بیشتر آنها قابل بهبود است.

چگونه می توانید بفهمید که SEO در صفحه شما بد است؟

برای بررسی نمره SEO خود می توانید از ابزار رایگان من استفاده کنید. URL وب سایت خود را وارد کرده و کلمه کلیدی مورد نظر خود را برای قرار دادن رتبه بالا قرار داده و enter را بزنید.

این به شما نمره ای از 100 می دهد و به شما می گوید که کدام مناطق نیاز به توجه شما دارند.

چگونه می توانید SEO داخلی خود را بهبود ببخشید؟

من توصیه می کنم که برای هر صفحه از وب سایت خود روی یک موضوع اصلی تمرکز کنید. اگر می خواهید رتبه بندی قوی موتورهای جستجو داشته باشید ، از عناوین صفحه ، نام فایل های تصویری و پیوندهای داخلی باید مورد بررسی قرار گیرد.

6. محتوای با کیفیت کافی نیست

من صادقانه اعتقاد دارم که محتوای با کیفیت بالا بیشترین تفاوت را در عملکرد وب سایت شما هنگام رسیدن به رتبه بالا دارد.

وب سایت شما باید از محتوای مناسبی برخوردار باشد تا عملکرد خوبی در نتایج جستجو داشته باشد. من بارها و بارها این را دیده ام. مردم برای یک وب سایت کاملاً جدید 1000 پوند پرداخت می کنند و سپس خود را با محتوای بی کیفیت ناامید می کنند.

توصیه می شود که هر صفحه در وب سایت شما حداقل 300–400 کلمه محتوای داشته باشد. این به گوگل اطمینان کافی می دهد که اطلاعات موجود در آن صفحه تا حدی ارزشمند است. کمتر از این و وب سایت شما احتمالاً رتبه خوبی نخواهد داشت.

نحوه بررسی تعداد کلمات در صفحه

می توانید از این ابزار برای شمردن تعداد کلمات در هر صفحه وب استفاده کنید. من توصیه می کنم که هر صفحه در وب سایت شما باید حداقل 300–400 کلمه محتوا داشته باشد. با این حال ، هیچ قانون سخت و سریعی در این مورد وجود ندارد.

به عنوان مثال ، بیشتر صفحات وب سایت من حاوی 500–1000 کلمه است و برخی از پست های وبلاگ من بیش از 2000 کلمه هستند (از جمله این یکی).

من شخصاً دریافتم که هرچه محتوای طولانی تر باشد ، اطلاعات مفیدتر هستند. یک استدلال اضافی در مورد SEO برای محتوای بیشتر وجود دارد. محتوای بیشتر = فرصت بیشتر برای درج کلمات کلیدی بیشتر.

چگونه می توانید آن را برطرف کنید؟

به سادگی می توانید صفحات موجود خود را ویرایش کنید تا تعداد کلمات را افزایش دهید. حتی می توانید برای تولید محتوای خود به طور منظم به نویسنده ای پول پرداخت کنید. بسته به زمانی که طول می کشد و تحقیقات انجام شده ، قیمت هر نویسنده متن در حدود 100 تا 200 پوند در هر صفحه است.

در اینجا چهار نکته من برای نوشتن مطالب بهتر آورده شده است.

  • محتوای مفیدی ایجاد کنید که مخاطبان شما را آموزش دهد.
  • نوشتار خود را به مشتری ایده آل خود هدایت کنید
  • روی مشکلات مشتریان خود تمرکز کنید و به آنها کمک کنید تا آنها را برطرف کنند
  • اینقدر از صحبتت دست بردار

7. بدون بک لینک با کیفیت بالا

بک لینک ها دقیقاً همانطور که به نظر می رسند هستند. پیوندهایی که به وب سایت شما بازمی گردند.

کیفیت و حجم بک لینک های شما نشانه ای قوی از قابل اعتماد بودن و قابل اعتماد بودن وب سایت شما است. موتورهای جستجو هنگام ذکر سایت شما در نتایج جستجو ، این مورد را در نظر می گیرند.

کیفیت در مورد بدست آوردن بک لینک بسیار مهمتر از کمیت است. پیوند یک وب سایت مربوطه در جایگاه شما بسیار ارزشمندتر از 100 پیوند از وب سایت های بی کیفیت است.

چگونه مشخصات بک لینک خود را بررسی کنیم.

چند ابزار وجود دارد که به شما نشان می دهد کدام وب سایت ها به وب سایت شما لینک می شوند.

Free Backlink Checker ابزاری رایگان است که به شما لیستی از وب سایت های پیوند دهنده به وب سایت شما را می دهد.

Open Site Explorer ، Majestic SEO و Ahrefs خدماتی پولی هستند که به شما در ارائه معیارهای بیشتری کمک می کنند و به شما نشان می دهند که کدام پیوندها قدرتمندترین پیوندهای شما هستند.

معمولاً برای آزمایش نرم افزار می توانید یک دوره آزمایشی رایگان را شروع کنید.

چگونه می توان پیوندهای با کیفیت بیشتری ایجاد کرد؟

با گذشت زمان ممکن است به طور طبیعی برخی لینک ها را از وب سایت های دیگر بدست آورید. با این حال ، نمی توانید به این اعتماد کنید.

نحوه کسب بک لینک

اگر روی تهیه محتوای با ارزش و با کیفیت تمرکز کنید ، احتمال مواجهه با شما افزایش می یابد. با بهینه سازی عناصر موجود در صفحه همانطور که در مرحله 4 و 5 بحث کردم ، افراد بیشتری وب سایت شما را پیدا می کنند و می خواهند دوباره به آن پیوند دهند.

همچنین می توانید با سایر صاحبان وب سایت در فضای خود تماس بگیرید و محتوای خود را با آنها به اشتراک بگذارید. امیدوارم که آنها دوباره به آن پیوند دهند. حداقل می توانید از آنها سال کنید که آیا به شما اجازه می دهند محتوایی برای وب سایت آنها بنویسید و در آن پیوندی داشته باشید.

8. عدم فعالیت در شبکه های اجتماعی

اگر وب سایتی دارید اما از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنید ، می تواند بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر بگذارد. کمبود فعالیت در شبکه های اجتماعی نشانه دیگری است که نشان می دهد وب سایت شما به اندازه رقبا قابل اعتماد نیست. دقیقاً مانند بک لینک ، تعامل در شبکه های اجتماعی به فاکتور اعتماد کلی شما می افزاید. به طور خلاصه ، هرچه اجتماعی تر ، بهتر است.

چگونه فعالیت رسانه های اجتماعی خود را حسابرسی کنیم؟

از BuzzSumo بازدید کرده و URL وب سایت خود را در قسمت جستجوی آنها جای گذاری کنید. این بیشترین محتوای به اشتراک گذاشته شده در وب سایت شما را نشان می دهد. این یک سرویس پولی است ، اما آنها برخی از اطلاعات را به صورت رایگان به شما نشان می دهند.

چگونه می توانید تعامل در شبکه های اجتماعی را بهبود ببخشید؟

اطمینان حاصل کنید که پروفایل های شبکه های اجتماعی برای تجارت خود دارید و آنها را مرتباً با پیوندهایی به وب سایت خود به روز می کنید. فیس بوک ، توییتر ، Pinterest ، LinkedIn و Instagram محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هستند ، خوب است اگر قبلاً این کار را نکرده اید با اینها شروع کنید.

نکات مربوط به شبکه های اجتماعی

  • تمرکز خود را بر تهیه محتوای سازگار ، با کیفیت بالا یا سرگرم کننده بگذارید که باعث افزایش سهام می شود.
  • محتوای جدید و قدیمی خود را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
  • دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید
  • برای افزایش تعامل بیشتر ، در هر مقاله قابلیت های Tweetweet را اضافه کنید.

9. وب ساز بد

اگر سایت خود را با استفاده از یک وب سایت ساز DIY ساخته اید ، ممکن است در رتبه بندی در نتایج جستجو مشکل داشته باشید.

من درک می کنم که جذابیت ، کشیدن و رها کردن سازندگان وب سایت روشی آسان و ارزان را برای ایجاد وب سایت در عرض چند دقیقه ارائه می دهد. یک مشکل وجود دارد: من به ندرت یک وب سایت DIY با عملکرد بالا را در نتایج جستجو دیده ام.

من معتقدم به این دلیل است که این ابزارها کد اضافی زیادی ایجاد می کنند که بر عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که ممکن است وب سایت DIY شما رتبه خوبی نداشته باشد.

  • گزینه های اساسی SEO شما محدود است
  • صفحات وب شما به دلیل قابلیتهای اضافی بیشتر به طول می انجامد
  • در مقایسه با سایر سیستم عامل ها افزونه های SEO بسیار کمتری دریافت می کنید

اگر یک وب سایت DIY داشته باشید چه کاری می توانید انجام دهید؟

با تمام توان خود سعی کنید وب سایت خود را با استفاده از مراحل قبلی در این مقاله بهینه کنید و مطمئن شوید که سرعت بارگذاری صفحه شما کمتر از 5 ثانیه است. گذشته از این ، کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید. این یک روش سریع و آسان برای آنلاین شدن است اما انتظار سیلاب ترافیک را ندارید.

ما اخیراً مقاله ای نوشتیم که در آن وب سایت های DIY و طراحان وب را با یکدیگر مقایسه کردیم. با خیال راحت نگاهی بیندازید تا بیشتر بدانید.

اگر وب سایت خودتان را دوست دارید اما نگران از دست دادن سبک خود هستید ، این کار را نکنید. اکثر طراحان وب می توانند وب سایتی برای شما بسازند که ظاهری یکسان داشته باشد اما بسیار کارآمدتر خواهد بود.

10. سرعت بارگیری صفحه ضعیف است

گوگل انتظار دارد وب سایت شما سریعاً بارگیری شود تا کاربران آنها را راضی نگه دارد. این یعنی کمتر از 5 ثانیه. بیش از این و ممکن است خطر جریمه شدن توسط Google را داشته باشید.

چگونه می توان سرعت بارگذاری صفحه خود را بررسی کرد؟

با مراجعه به Gt Metrix و وارد کردن URL خود می توانید مدت زمان بارگیری وب سایت خود را بفهمید. این به شما زمان می دهد و تا زمانی که زیر 5 ثانیه باشد شما خوب خواهید بود.

چگونه می توانید سرعت وب سایت خود را افزایش دهید؟

همراه با سرعت بارگیری در چند ثانیه ، از 100 امتیاز به شما می دهد و مشکلات دقیق وب سایت را به شما ارائه می دهد.

سپس می توانید اقدامات مربوطه را برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود انجام دهید. این ممکن است شامل شود ،

  • اهرم ذخیره مرورگر
  • بهینه سازی تصاویر
  • فشرده سازی gzip را فعال کنید

اگر این موضوع کمی فنی به نظر برسد ، می توانیم کمک کنیم. اگر دوست دارید به ما کمک کنیم ، یک سرویس سرعت وب سایت ارائه می دهیم. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید تا این امر را ترتیب دهیم.

11. مجازات رسمی

نه اینکه شما را گیج کند بلکه بین “مجازات شدن وب سایت شما” و “ضربه پنالتی بودن” تفاوت وجود دارد. تا این لحظه ما فقط درمورد مواردی بحث کرده ایم که باعث می شود Google سایت شما را بی ارزش کند. به مناسبت ، ممکن است Google مجازات رسمی صادر کند.

مجازات شدن وب سایت شما به ندرت اتفاق می افتد. اما اگر در گذشته در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته اید اما دیگر نه ، این ممکن است نشانه ای از اقدامات Google علیه وب سایت شما باشد.

دو روش معمول برای جریمه شدن وب سایت شما توسط Google عبارتند از:

بهینه سازی بیش از حد (در صفحه): این معمولاً به این معنی است که سعی کرده اید کلمات کلیدی خود را در هر URL ، عنوان ، برچسب های عنوان ، Alt Text و غیره قرار دهید. این نوع تاکتیک طبیعی نیست و دیگر کار نمی کند. استفاده از کلمات کلیدی یکسان در سرتاسر وب سایت شما باعث پرچم قرمز موتورهای جستجو می شود.

ایجاد لینک غیر طبیعی (خارج از صفحه): به دست آوردن لینک به وب سایت خود مهم است ، اما شما باید این کار را به روش صحیح انجام دهید. خرید پیوندها ، تعویض پیوندها ، پیوندهای بی کیفیت و لنگر متن غیر طبیعی روش دیگری برای جریمه شدن سایت شماست.

چگونه می توان دید که وب سایت شما با مجازات برخورد کرده است؟

وارد حساب کنسول جستجوی گوگل خود شوید. هنگامی که وب سایت خود را از لیست انتخاب کردید ، می توانید از منوی سمت چپ برای رفتن به:

جستجو در ترافیک> اقدامات دستی

امیدوارم ، این عبارت “هیچگونه اعمال دستی وب اسپم یافت نشد” ، که به این معنی است که مجازات نشده اید.

چگونه می توان از پنالتی توسط گوگل بازیابی کرد

اگر مجازات شده اید ، پایان دنیا نیست ، اما توجه فوری شما را می طلبد.

Google به شما اطلاع می دهد که چرا وب سایت شما را جریمه کرده اند. پس از رفع مشکل خاص ، می توانید “درخواست تجدید نظر” را به Google ارسال کنید. سپس Google بررسی می کند که شما مشکل را اصلاح کرده اید. اگر همه چیز خوب باشد ، آنها پنالتی را حذف می کنند.

به طور خلاصه

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود دید خود در نتایج جستجو انجام دهید. بیشتر آنها بدون نیاز به یک شرکت سئو توسط خود شما انجام می شود. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد وب سایت خود داشته باشید ، اگر تصمیم بگیرید بعداً شخصی را استخدام کنید ، راحت تر خواهد بود.

به شما

آیا صعود به صفحه اول Google برای شما دشوار است؟ اکنون که مقاله را خواندید ، آیا در مورد کارهایی که باید انجام دهید کمی واضح تر هستید؟ من دوست دارم از شما چیزی بشنوم ، بنابراین لطفاً در نظرات زیر به من اطلاع دهید.

برای اینکه بدانید چرا وب سایت شما آنطور که باید عمل نمی کند ، یک نقد وب سایت رزرو کنید.