سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

خرید ضایعات مس

    نظر

امسال ممکن است سال خوبی برای پردازنده ها و خرید ضایعات مس باشد زیرا انتظار می رود تقاضا از عرضه پیشی بگیرد. محدودیت های تأمین در حال حاضر در برخی از مناطق دیده می شود، در حالی که مناطق دیگر بیش از حد عرضه دارند.

مایکل دیهل ، مدیر مس برای Alpert & Alpert Iron & Metal Inc. ، پردازنده ضایعات غیر آهنی ، می گوید: “1Q و 2Q سال 2019 [در مقایسه با تقاضا] شاهد عرضه بیشتر قراضه مس هستیم ، اما قیمت خرید ضایعات مس هنوز در حال حرکت است.” تاجر مستقر در لس آنجلس. “قیمت ها برای تامین کننده در قسمت پایین تأثیر می گذارد (در مقایسه با 12 ماه گذشته) ، اما فروشندگان هنوز هم می توانند موجودی خود را ادامه دهند.”

وی ادامه می دهد ، “من می بینم که پویایی برای نیمه دوم سال تغییر می کند. از آنجا که همه کارخانه های ذوب بزرگ از زمان تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده برمی گردند ، باید شاهد تقاضای طرف تقاضا از سمت عرضه باشیم. “

مقایسه ای

یک پردازنده مستقر در غرب میانه در مورد بازارهای خرید ضایعات مس در ابتدای سال 2019 می گوید: “در مقایسه با فولاد و آلومینیوم ، مس بسیار خوب به نظر می رسد.”

عرضه بیش از حد قراضه آلومینیوم باعث کاهش قیمت می شود ، در حالی که قیمت قراضه آهن از 25 دلار به 40 دلار در هر تن بسته به درجه و منطقه در ژانویه کاهش یافت ، با توجه به نگرانی های اقتصادی از نظر پردازنده ها ، هوای خشک غیرمنتظره به عنوان یک عامل غیر اقتصادی در کاهش همچنین ممکن است بخشی از تصویر باشد. (برای اطلاعات بیشتر در مورد بازار قراضه آهنی و صفحه 24 برای بخشهای قراضه آلومینیوم به صفحه 18 این شماره مراجعه کنید.)

امروز با تولیدکنندگان و تأمین کنندگان خرید ضایعات مس از مناطق مختلف جهان در تماس باشید. ما به هزاران خریدار و فروشنده کمک کرده ایم تا به راحتی و به بهترین شکل یکدیگر را ملاقات کنند. ما همیشه دسترسی تولیدکنندگان از نقاط مختلف جهان را آسان کرده ایم. ما اطمینان حاصل می کنیم که هر کاری که ما انجام می دهیم به خریداران و فروشندگان از سراسر جهان کمک می کند تا بتوانند معاملات عالی انجام دهند.

با فروشندگان و تولیدکنندگان ضایعات مس که می توانند بالاترین کیفیت را به شما ارائه دهند ، در تماس باشید. میلیون ها خریدار که به دنبال ضایعات مس بودند به تامین کننده هایی رسیده اند که در بودجه خود از محصولات با کیفیت بالا برخوردار هستند. ما برای خریداران از نقاط مختلف جهان آسان ترین راه برای نزدیک شدن به فروشندگان و تولید کنندگان ضایعات مس هستیم.

خرید بهترین کیفیت ضایعات برقی از تامین کنندگان مختلف در تجارت:

TradeWheel.com طیف گسترده ای از ضایعات مس را از تامین کنندگان و صادر کنندگان مختلف از سراسر جهان به شما می دهد. این فرصت را به شما می دهد تا با برترین تامین کنندگان صنعت از کشورهای برتر صادر کننده از جمله چین ، ایالات متحده ، امارات متحده عربی و اروپا در ارتباط باشید. TradeWheel تجارت تجارت شما را با ذکر تمام تأمین کنندگان معتبر خرید ضایعات مس با کیفیت در یک توقف آسان کرده است. فقط با بهترین و تأییدشده تأمین کنندگان بیش از 200 کشور ، فهرست ، ارتباط و تجارت داشته باشید.

ما از شما دعوت می کنیم محصولات مورد نظر خود را با نرخ مقرون به صرفه کاوش و سفارش دهید. در http://mesmahan.com، مشهورترین عمده فروشان و خریداران ضایعات مس را مشاهده می کنید که ضایعات خود را به صورت عمده ارائه می دهند. نرخ ها را در سیستم عامل ما بسیار مقرون به صرفه خواهید یافت.

بزرگترین سایت خرید ضایعات مس را در نوک انگشتان خود مرور کنید:

عالی ترین کیفیت ضایعات مس را با مقرون به صرفه ترین قیمت فقط تحت پورتال آنلاین B2B با سرعت رشد بیشتر کاوش کنید. در اینجا ما شما را با تأمین کنندگان معتبر و معتبر ، تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین آلات با بهترین کیفیت با نرخ عمده فروشی متصل می کنیم. شما می توانید در مجموعه بهترین ماشین آلات ما که توسط بزرگترین فروشندگان ضایعات مس در جهان به شما آورده می شوند ، فهرست کنید.

http://mesmahan.com