سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

اشتباهات رایج در استفاده از کرکره برقی

استفاده از کرکره برقی مانند استفاده از هر وسیله ی دیگری دارای راه و روش هایی می باشد. شکی نیست که اشتباهات می توانند در هر زمان و به خصوص هنگام استفاده از چیزی که قبلاً از آن استفاده نکرده اید ، رخ دهند. به همین دلیل یادگیری در مورد اشتباهات یا خطاها بسیار ضروری است ، تا در آینده از آنها جلوگیری کنید.

ضروری است که ابتدا در مورد خطاهایی که مرتکب شده اید آگاهی داشته باشید و همچنین راه حل های مربوط را بدانید تا بر تصحیح آن ها بکوشید. علاوه بر این ، مرتکب نشدن اشتباه نیز در نهایت باعث افزایش طول عمر کلی و جلوگیری از تعمیرات کرکره برقی شما خواهد شد.

  1. متوقف کردن کرکره برقی قبل از اینکه آن متوقف شود
    بیشتر صاحبان آنجا تمایل دارند که کرکره های برقی خود را به سمت بالا یا پایین بکشند ، حتی قبل از اینکه کرکره های برقی به ارتفاع کامل خود نرسند. انجام این کار به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا چنین اقدامی به طور منفی بر طول عمر کلی کرکره های برقی شما تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، کرکره های برقی شما همچنین می تواند در دراز مدت آسیب ببیند.

توصیه می شود همیشه کرکره برقی خود را به سمت بالا یا پایین در حالت کنترل قرار دهید تا بتوانید از هردو دست یا بازوی خود برای هدایت کرکره به ارتفاع کامل آن استفاده کنید.

  1. نباید کرکره برقی را بطور مداوم باز و بسته کرد
    این توصیه برای همه نوع کرکره ای می باشد اما به ویژه برای کرکره های برقی ارائه شده است. پیشنهاد می شود در مدت زمان کوتاهی پشت سر هم کرکره های برقی خود را باز و بسته نکنید زیرا این امر می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد سیستم موتوری شود.

اگر مرتباً روزانه استفاده می کنید ، مشکلی به وجود نمی آید، اما نباید در یک دوره کوتاه از کرکره برقی استفاده شود.

  1. اطمینان حاصل کنید که کرکره برقی قفل نشده باشد
    این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که اکثر مالکان آن را انجام می دهند. همیشه توصیه می شود قبل از تلاش برای باز کردن آن ، همه مکانیسم های قفل کردن را آزاد کنید – خصوصاً در مورد کرکره های مخصوص کنترل دستی.

4- تعمیرات نباید به تنهایی انجام شود
این یک پیشنهاد واقعی است که سعی نکنید کرکره های برقی خود را به تنهایی تعمیر کنید زیرا هر گونه خطایی می تواند کرکره های شما را غیرقابل استفاده کند و از این طریق شما را با هزینه های بالای تعمیر را بر دوش می کشد.

شما می توانید با یک تماس ساده تعمیرات کرکره برقی خود را به ما بسپارید.

 

http://xn----1mczac6h5a72eb07a.com