سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

انواع چرخه شست و شو بر روی ماشین های لباسشویی شما

    نظر

اکثرا تعمیر لباسشویی بوش و تعمیر لباسشویی آریستون تنظیمات زیادی دارند، اما اگر دوست دارید مانند اکثر افراد، بارها و بارها از همان تنظیمات و چرخه ها استفاده کنید، بدون هیچ فکر واقعی درباره این که چرا مشکلی نیست. شما فقط یکی را انتخاب کنید و بروید. اما این چرخه های لباسشویی عملکردهای متفاوتی دارند و اگر از آنها استفاده نمی کنید، تمام ارزش دستگاه خود را نمی دانید.

خدمات تاپ امداد بهترین شرکت تعمیر لوازم برقی است. ما کلیه وسایل اصلی شما (و وسایل کوچک شما را در صورت نیاز) تعمیر می کنیم، از یخچال و فریزر خود گرفته تا تعمیر لباسشویی. وقتی یک لوازم خانگی تصمیم به متوقف کردن کار می کنند، یک دلیل وجود دارد، و وظیفه ما به عنوان ابرقهرمانان تکنسین تعمیر لوازم خانگی این است که بدانیم چرا و سپس سریع آن را تعمیر کنیم تا بتوانید به روال عادی خود برگردید. در زیر، ما با توضیح تنظیمات استاندارد لباسشویی، به شما در این راهنمای مختصر کمک خواهیم کرد و در صورت خرابی، به ما تماس بگیرید. ما می توانیم کمک کنیم!

چرخش های ماشین های لباسشویی بر روی دستگاه شستشوی خود به معنای واقعی شما چیست

شستشوی سریع

همانطور که از نام آن پیداست، شستشوی سریع برای مواردی است که شما به تعداد حداقل تعداد و نیاز سریع به لباس دارید. این معمولاً مخصوص یک مناسبت خاص است، مانند وقتی که روز گذشته می روید یا فراموش کرده اید که لباس روز دخترتان را شستشو دهید. در یک شستشوی سریع لباس سریعتر می چرخد ??و خشک می شود.

قبل از شستن

پیش از شستشو باید برای کثیف ترین لباس های شسته شده شما مانند زمانی که بچه های شما در گودالهای گل بازی می کنند، رزرو شود. این چرخه قبل از چرخه شستشو است که لباس های شما را قبل از شستشوی مواد شوینده اضافی در لباسشویی خیس می کند. خدمات تاپ امداد توصیه می کند که مقدار طبیعی مواد شوینده لباسشویی خود را مصرف کرده و بین دو دستگاه لباسشویی که به این ترتیب مشخص شده اند ، تقسیم کنید.

ضدچروک

اگر به دنبال ایجاد چین و چروک در لباس های خود نیستید، این چرخه شستشو برای شماست. ضد چروک به محض بیرون آمدن از خشک کن، به حداقل رساندن چین و چروک پیراهن لباس، شلوار و لباس کمک می کند. مطبوعات دائم از آب گرم یا گرم برای استراحت درزها و چرخش آهسته استفاده می کنند که در درجه اول باعث اطمینان از ایجاد چین و چروک می شود.

چرخه ی سنگین

چرخه شستشوی سنگین برای لباس های کار که اغلب پر از روغن، خاک، چربی و گل است، به خوبی کار می کند. این چرخه دارای یک چرخه شستشوی طولانی و آب گرم و چرخش سریع به منظور از بین بردن همه کثیفی ها است.

شستشوی دست

چرخه شستشوی دست شما بسیار شبیه به چرخه ظریف است، اما این چرخه از لرزش ملایم و خیساندن در آب سرد را با هم مخلوط می کند. خدمات تاپ امداد توصیه می کند که این چرخه را برای مواردی که “فقط با دست شستشو می باشد” استفاده کنید.
شستشوی اضافی این چرخه واشر در پایان چرخه واشر طبیعی شما یک چرخه اضافی برای شستشو می دهد. این است که اطمینان حاصل کنید که تمام گرد و غبار، خاک، مواد غذایی و سایر مواد زائد کاملاً شسته شده است. اگر هر یک از اعضای خانواده شما نسبت به مواد شوینده حساس باشد و یا کسی به آن حساسیت داشته باشد، این چرخه برای اطمینان از حذف همه آلرژن ها و همه مواد شوینده نیز عالی است.

خب! حالا شما مالک واقعی لباسشویی هستید. منظور از تنظیمات لباسشویی برای آسانتر کردن زندگی شما و به حداکثر رساندن کارآیی دستگاه لباسشویی و در نهایت طولانی ماندگاری آن است. هنگامی که برای کار سختی به لباسشویی خود نیاز دارید، به آن می گویید این کار را انجام دهید. اگر می تواند استراحت کند و یک شستشوی سبک ارائه دهد، شما هم چنین بگویید. این مخالف دستگاههای مدل قدیمی است که همه چیز را با همان شدت و بدون توجه به شرایط و مواد آن شستشو می دهد. علاوه بر این ، با غلبه بر مواد پوشاک مصنوعی ، دیگر لازم نیست دستگاه خود را سخت کار کنید. به این ترتیب، با استفاده از تنظیمات لباسشویی، هم لباس و هم عمر لباسشویی شما طولانی تر خواهد شد.

ویژگی های خدمات تاپ امداد

خدمات تاپ امداد نیروی متخصص در خدمات به مشتریان است. هدف ما این است که خانه خود را بهتر از زمان ورود به آنجا ترک کنیم. اگر در منطقه ای از شهر تهران هستید و مشکلی با لباسشویی یا خشک کن خود تجربه کرده اید و نیاز به تعمیر لباسشویی و خشک کن دارید، امروز با خدمات تاپ امداد تماس بگیرید!

 

http://topemdad.ir/a-variety-of-washing-cycles-on-your-washing-machines/