سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

تمام آنچه شما باید درباره آب درمانی و مزایای آن بدانید

بدن انسان به طور متوسط ??65? آب است که در واقع در تمامی کارکردهای بدن نقش مهمی دارد. به همین دلیل، همیشه لازم است که ذخیره آب بدن شما دوباره پر شود. اگر به طور خاص در مورد آب درمانی صحبت کنیم، این یک درمان پاک کننده سموم است که به شما کمک می کند بیماری ها را از بین ببرید و وزن خود را با بسیاری از مزایای دیگر کاهش دهید.

آب درمانی

آب درمانی یک عمل ساده است که نیاز به نوشیدن یک و نیم لیتر آب آشامیدنی خالص را یک بار از صبح بلند شدن دارید. قبل از مسواک زدن کافی است چهار تا پنج لیوان آب بنوشید. پس از اتمام کار، می توانید دندان های خود را مسواک زده و صبحانه یا نوشیدنی صبحگاهی خود را بعد از چهل و پنج دقیقه میل کنید. اطمینان حاصل کنید که بعد از هر وعده غذایی در طول روز، هیچ چیزی نخورید.

فواید آب درمانی

اگر در واقع از این آب درمانی پیروی می کنید، می توانید از میگرن و آلرژی خلاص شوید، متابولیسم خود را بهبود بخشیده و بسیاری از مزایای سلامتی را نیز بدست آورید. در زیر برخی از مزایای سلامتی وجود دارد که می توانید با تمرین روزانه آب درمانی از آن استفاده کنید.

Flushes Out سموم

آب برای سم زدایی بهتر عمل می کند. این واقعاً به بیرون راندن سموم و حفظ تعادل pH بدن کمک می کند. تمرین با آب درمانی می تواند با به حداقل رساندن آکنه و جوش های پوستی شگفتی هایی برای پوست شما ایجاد کند و باعث واضح تر شدن آن شود. همچنین با رقیق کردن سموم عملکرد کلیه های شما را بهبود می بخشد.

یبوست را درمان می کند

بعد از شروع آب درمانی، معده شما وضعیت بهتری پیدا می کند تا تمام مواد مغذی موجود در غذایی را که در طول روز می خورید، جذب کند. این به نوبه خود منجر به تجزیه و هضم مناسب غذا، آسانتر شدن حرکات روده و در نتیجه جلوگیری از نفخ و یبوست می شود. آب درمانی دستگاه گوارش شما را کاملاً از بین می برد ، ضمن اینکه دستگاه گوارش شما را از کلیه مواد سمی پاک می کند.

در کاهش وزن کمک می کند

اگر به اندازه کافی آب مصرف می کنید، این امر نه تنها در بهبود هضم شما بلکه در تنظیم اشتها شما نیز مؤثر خواهد بود. در بیشتر مواقع، ما به نادرست سیگنال های بدن ما از تشنگی از گرسنگی را تفسیر می کنیم و تمایل به پرخوری داریم. آب درمانی با نیاز بهتری به بدن ما پاسخ می دهد و بنابراین، مانع از خوردن غذای بیشتر از حد مورد نیاز ما می شود. علاوه بر این، نوشیدن آب به تولید سلول جدید کمک می کند که منجر به رشد عضلات و کاهش وزن می شود.

از کمبود آب بدن جلوگیری می کند

کمبود آب بدن به خودی خود یک اصطلاح پیچیده است و دارای تعدادی از بیماری های مرتبط با علائم حاد آن است. برخی از این بیماری ها شامل آرتریت روماتوئید، میگرن، فشار خون بالا، سینوزیت، سنگ کلیه، آسم و قاعدگی نامنظم است. آب درمانی در پیشگیری و درمان چنین بیماری هایی کمک می کند. این باعث بهبود سلامتی و بهزیستی شما می شود. علاوه بر این، آب درمانی به شما امکان می دهد تا در طول روز با انرژی مجدد ذخایر آب خود و جلوگیری از کم آبی بدن انرژی بگیرید.

خلاصه

در حین تمرین آب درمانی، شش تا هشت لیوان آب معمولی را در طول روز مصرف کنید. در ابتدا، مصرف این مقدار آب برای شما ممکن است دشوار باشد. همچنین ممکن است شما را با ناراحتی در ادرار کردن بیشتر از حد طبیعی ناراحت کند. اما بعد از روزهای مشخص بدن شما به این تغییر عادت می کند. و شما شروع به توجه به فواید شگفت انگیزی که آب درمانی در بدن شما کرده است، می کنید. طی 15 روز ، پوست شما شروع به نگاه سالم و از درون می کند. دستگاه گوارش شما به شیوه ای کارآمد عمل می کند و شما در طول روز خود را جوان سازی و انرژی می یابید.

اما قبل از مصرف آب از آن بطری، مطمئن شوید که آبی که می نوشید کاملاً سالم و خالص است. مانند آب تصفیه آب البرزآبکوتوان با حفظ اعتماد مشتریان، طیف وسیعی از دستگاه صفیه آب صنعتی  RO و UV را به ارمغان می آورد که چیزی جز آب خالص احیا شده با مواد معدنی طبیعی موجود نمی دهد. بنابراین، بدون هیچ گونه تاخیری، یک دستگاه تصفیه آب صنعتی از البرزآبکوتوان بگیرید و روز خود را با آب سالم شروع کنید!

http://alborzabcotavan.ir/all-you-need-to-know-about-hydrotherapy-and-its-benefits/