سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

کلیات ای از تعمیر دستگاه ماشین لباسشویی بوش در منزل

برخی از مشکلات تعمیر لباسشویی بوش نقص های واقعی است، در حالی که برخی دیگر به خطای کاربر اشاره می کنند. در یادگیری نحوه بیان تفاوت و در صورت امکان، چگونگی حل مسئله، در خدمات تعمیرات صرفه جویی کنید.

ماشین لباسشویی مانند هر دستگاهی می تواند نقص عملکرد داشته باشد و گاها به سرویس دهی حرفه ای نیاز دارد. با این حال، برخی از مسائل به هیچ وجه مشکلات مکانیکی نیستند. درعوض، ممکن است یک مرحله عملیاتی وجود داشته باشد یا چیز دیگری در خانه شما باشد که بر عملکرد دستگاه ماشین لباسشویی تأثیر بگذارد. یادگیری نحوه عملکرد دستگاه شما به شما کمک می کند تا مشکلات را برطرف کنید و تفاوت خطایی را از طرف خود، یک مسئله خارج و یک دستگاه شکسته بگویید.

ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند

اگر سعی می کنید چرخه شستشو را شروع کنید و هیچ اتفاقی نیفتد، بلافاصله وحشت نکنید. بررسی کنید که برای تعمیر لباسشویی آریستون یا بوش شما به یک پریز برق وصل شده باشد. اگر مطمئن نیستید که پریز برق روشن باشد، برای بررسی جریان برق، دستگاه دیگری مانند رادیو را وصل کنید. اگر به هیچ وجه برق وجود ندارد، تابلوی برق منزل خود را بررسی کنید تا مطمئن نشوید که شما از هم جدا نشده اید. قطع کننده های مدار را در صورت لزوم تنظیم کنید. اگر پریز برق کار می کند اما دستگاه هنوز چرخه خود را شروع نمی کند ، دستورالعمل عملکرد خاص دفترچه مالک یا وب سایت سازنده را بررسی کنید. ممکن است شما یک مرحله کلیدی در روند کار را از دست بدهید. به عنوان مثال، برخی از ماشین لباسشویی ها تا زمانی که آب به سطح پر شدن خاصی نرسد، شروع نمی شوند. بسیاری از واشرها تا زمانی که درب آن بسته نشود ، روشن نمی شوند. اگر تمام مراحل را دقیقاً مطابق دستورالعمل انجام داده اید و ماشین لباسشویی هنوز شروع نمی شود، وقت آن است که به یک متخصص تعمیرکار ماشین لباسشویی مجوز تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند

اگر ماشین لباسشویی شما پر می شود و می چرخد ??، اما تخلیه نمی شود ، یک توضیح ساده وجود دارد. در صورتی که مدل شما دارای شلنگ تخلیه است ، از شلنگ تخلیه چک کنید و مطمئن شوید که فیلتر lint پر نشده است. شلنگ نیز ممکن است مسدود شده باشد. یا حوضه ای که ماشین لباسشویی در آن تخلیه می شود ممکن است دارای زهکشی مسدود باشد. به طور کلی، شیلنگ تخلیه باید همیشه بالاتر از سطح آب موجود در وان تخلیه باشد. اگر شیلنگ از سطح آب پایین بیاید ، ممکن است شاهد ریختن آب در دستگاه باشید. برای انتخاب گزینه های عیب یابی بیشتر، کتابچه راهنمای مالک یا وب سایت سازنده خود را بررسی کنید ، اما در صورت تداوم یا مشکل شدید دریغ نکنید که با یک متخصص تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی بسیار زیاد حباب تولید می کند

اگر به حباب های خارج از کنترل صابون دارید، مشکل ممکن است به جای ماشین لباسشویی مربوط به آب منزل شما باشد. غربال بیش از حد یک مشکل شایع در خانه هایی است که دارای آب نرم است. در حقیقت ، آب گرم و آب نرم برای تمیز کردن چاه از آب سرد و آب سخت به مواد شوینده کمتری احتیاج دارند. جستجوی آنلاین یا جستجوی فروشگاه سخت افزار محلی خود برای کیت تست سختی آب در خانه، که به شما امکان می دهد سختی تقریبی آب خود را به راحتی و به سرعت کشف کنید. اگر آب شما نرم است و در حال تجربه برداشتن بیش از حد هستید، میزان مواد شوینده مورد استفاده در هر بار شستشو را کاهش دهید.

http://topemdad.ir/overview-of-bush-washing-machine-repair-at-home/