سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

5 دلیل برای سرمایه گذاری در خرید دستگاه تصفیه اب

    نظر

در چند دهه گذشته، اگر یک دستگاه آشپزخانه وجود داشته باشد که پس از مایکروویو در تقاضای مداوم باقی بماند، این دستگاه تصفیه اب است. خوب، به درستی، جمعیت رو به رشد، توسعه صنعتی و تخریب محیط زیست این مخزن طبیعی آبرسان بدن انسان را آلوده کرده و آن را برای آشامیدن مستقیم از منبع آن ناامن ساخته است.

با توجه به این وضعیت، استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی که تضمین می کند آب آشامیدنی ما از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، ضروری است. فرآیند تصفیه آن بیشتر به تصفیه آن کمک می کند، که باعث می شود آن را برای نوشیدن در امان نگه دارید، طعم آن را بهبود می بخشد و از بیماری ها جلوگیری می کند.

بنابراین، امروز، بیایید 5 ناخالصی را که یک تصفیه آب می تواند حذف کند را بررسی کنیم.

کلر

آبرسانی که عموماً در خانه هایمان دریافت می کنیم حاوی کلر و کلرامین است. از این دو ماده شیمیایی برای ضد عفونی مایعات استفاده می شود و در از بین بردن این دو میکروارگانیسم مفید هستند. اگرچه این مواد برای سلامتی خطرناک هستند، در صورت مصرف مقادیر زیاد می تواند چندین مشکل مانند مثانه و سرطان روده ایجاد کند. بنابراین، با نصب یک دستگاه تصفیه آب پیشرفته ماوراء بنفش (UV) با کربن فعال، این مواد شیمیایی خطرناک را از بین می برد و در نتیجه آب را برای مصرف ایمن می کند.

سموم دفع آفات شیمیایی

برای مدتی برخی از مواد شیمیایی صنعتی مانند فلزات سنگین و غیره در آب غیر قابل حل بودند. اما، با وجود پیشرفت تکنولوژی در همه این عناصر، به سموم دفع آفات آلی مدرن تبدیل شده و به منبع آبرسانی غیرقابل حل تبدیل شده اند. این ذرات مصنوعی می توانند اثرات حاد سلامتی مانند سوختگی شیمیایی، حالت تهوع، تشنج ایجاد کرده و حتی باعث ایجاد مشکلات سلامتی مزمن شوند. از این رو با نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمزمعکوس که از یک فرآیند فیلتراسیون چند مرحله ای با ترکیب ذرات کربن فعال استفاده می کند ، می توان این آلودگی ها را حذف کرد تا آب برای نوشیدن در امان باشد.

حذف پاتوژن

اسهال، هپاتیت A، وبا، عفونت هایی است که توسط تعدادی از باکتری ها، ویروسی ها و انگلی ایجاد می شود که بیشتر در آب آلوده وجود دارد. نوشیدن آب می تواند این موجودات میکروسکوپی را که معمولاً توسط مدفوع حیوانات یا حیوانات آلوده شده اند، مصرف کند. از آنجا که این ذرات خطرناک برای ماه ها در محیط زیست زنده مانده و به راحتی می توانند در منبع آب آشامیدنی منظم مخلوط شوند ، از بین بردن آنها از طریق تصفیه با قدرت بالا ضروری است. از این رو ، اگر شما در منطقه ای زندگی می کنید که این وضعیت حتی از نظر ناچیز نیز ممکن است ، پس از آن یک دستگاه ضد عفونی کننده با درجه بالا خریداری کنید که حداقل یک مرحله تصفیه UV 5 مرحله ای با محافظت از میکروب کش UV-C را فراهم کند.

سرب

برای تهیه هر خانه، باید از طریق لوله به منبع اصلی وصل شود. این کانال معمولاً از سرب ساخته می شود که هنگام خوردگی با آب آشامیدنی مخلوط می شود. برای خانه هایی که آب بدون خطوط خدمات سرب است، مشکل از طریق شیرآلات برنجی یا روکش کروم بوجود می آید. علاوه بر این، حد مجاز سرب در آب صفر است و در صورت مصرف آن برای سلامتی انسان حتی در مقادیر کم مواجهه نیز مضر است. در کودکان حتی مقدار کمی می تواند به سیستم عصبی آسیب وارد کند، باعث ناتوانی در یادگیری، قد کوتاه تر، شنوایی مختل شده و موارد دیگر شود. در حالی که در بزرگسالان ، می تواند منجر به بیماری های قلبی عروقی، افزایش فشار خون و کاهش عملکرد کلیه و حتی مشکلات تولید مثل شود. بنابراین، داشتن RO پیشرفته با تصفیه کربن یا یک دستگاه تصفیه 7 مرحله یا بالاتر بهترین روش برای کاهش و حذف سرب از آب آشامیدنی در نظر گرفته می شود.

فلوراید

فلوراید شیء دیگری است که می توان در مایع قابل مصرف شفاف یافت. اگرچه برای سلامتی دهان مفید است، استفاده بیش از حد از آن می تواند منجر به برخی از عوارض جانبی مانند سرطان، بیماری لثه، اختلال عملکرد تیروئید و بیماری های استخوانی شود. بنابراین، با اضافه کردن مواد معدنی طبیعی ، یک مدل تصفیه 100? RO و UV یا تصفیه قلیایی با سیستم ضد عفونی کننده 6-8 مرحله ای و با pH متعادل آب انتخاب کنید.

اکنون که دیدگاهی در مورد ناخالصی های موجود در آب آشامیدنی دارید، یک دستگاه تصفیه آب صنعتی با کیفیت عالی خریداری کنید، طیف گسترده ای از تصفیه آب را بررسی کنید و یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما بهترین باشد.

 

http://alborzabcotavan.ir/5-reasons-to-invest-in-buying-a-water-purifier/