سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی

چرا به تصفیه آب صنعتی نیاز داریم؟

شرکت های تولید کننده امروز در یک محیط با چالش های گوناگون فعالیت می کنند. این چالش ها شامل، برآورده کردن تعهدات زیست محیطی، بهینه سازی بهره وری عملیاتی و کاهش هزینه های عملیاتی و نگهداری و تصفیه آب صنعتی کارخانه می شوند. چالش های اضافی شامل، تأثیر کمبود آب و مقررات مربوط به تخلیه فاضلاب به طور فزاینده سختگیرانه در مشاغل صنعتی پر فشار آب است.

مدیریت ، استفاده مجدد و بازیافت فرآیند آب و فاضلاب مؤثر از طریقی است که دارای مزیت سه گانه برای مشتریان صنعتی ما است. این مزایا شامل کاهش هزینه های تخلیه، کاهش هزینه های منبع آب و تأثیر مثبت بر محیط زیست است.

تصفیه آب صنعتی و استفاده مجدد از آب و فاضلاب صنعتی شامل تصفیه آب به طور خاص در برخی از پارامترهای کیفیت آب است. این منبع آب غالباً حاوی طیف وسیعی از آلاینده های شیمیایی ، مواد جامد محلول ، مواد جامد معلق ، ترکیبات آلی و معدنی ، فلزات ، حلال ها ، نمک ها و دیگر ترکیبات بالقوه در سطوح مختلف سمیت است. با توجه به پیچیدگی و کیفیت مورد نیاز آب ، یک روش چارچوب خاص برای هر نوع فاضلاب توسط صنعت و کاربرد مورد نیاز است.

شرکت تصیفیه آب البرز آبکو توان فناوری های اثبات شده ای را برای دستیابی به آب و فاضلاب فرآیندهای صنعتی برای تصفیه و استفاده مجدد توسعه می دهد.

ما با همکاران فروش ، مهندسی و خارج از کشور کار می کنیم تا مشکلات تصفیه آب و فاضلاب شرکتهای صنعتی پیشرو در سراسر جهان را در چندین بخش از جمله پارچه ، رنگ / مواد شیمیایی ، فلزات ، دارویی و خمیر کاغذ / کاغذ در بین سایرین حل کنیم.

در زیر راه حل های تخصصی البرز آبکو توان را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف تصفیه آب و استفاده مجدد از آب ، ضمن محافظت از محیط ها و اجتماعاتی که در آن کار می کنید ارائه شده است.

  • فن آوری های تصفیه و استفاده مجدد از فاضلاب صنعتی
  • رسانه های تصفیه آب صنعتی و فلوکولنت ها
  • فرآیند اکسیداسیون پیشرفته
  • الکتروکوآگولاسیون
  • ضد آب اسمز معکوس

چگونه می توانیم به شما در بهبود عملیات تصفیه آب صنعتی خود کمک کنیم؟

شرکت البرزآبکوتوان از تخصص کاربرد و دانش برای ارائه مشاوره مهندسی و راه حلهای پیشرفته و پایدار تصفیه آب برای شرکت صنعتی شما برخوردار است. این راه حل های تصفیه را می توان برای بهینه سازی کیفیت آب در یک فرآیند تصفیه آب موجود ادغام کرد یا یک راه حل کامل تصفیه برای تأمین نیازهای خاص شما ارائه می شود.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم تا در مورد الزامات خاص شما صحبت کنیم. برای اطلاع از چگونگی استفاده از راه حل های تصفیه آب و استفاده مجدد از آب به شما در رسیدن به اهداف خود و صرفه جویی در هزینه ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

http://alborzabcotavan.ir/چرا-به-تصفیه-آب-صنعتی-نیاز-داریم؟/